پریودم منظم بود سوم هر ماه ولی ماه قبل که قرص اورژانسی خوردم شد یکم ماه
بعدش دوباره پیشگیری با کاندوم داشتم که شوهرم میگه اول کاندوم رو برعکس پوشیده بوده و بعد درستش کرده (البته قبل از رابطه) همون موقع گفت شک دارم به کاندوم پیشاب باشه و دوباره قرص بخور ولی من قبول نکردم حالا میگه تقصیر تو
به نظرتون احتمال بارداری هست؟