zahra_az_ مدیر استارتر عضویت: 1402/05/18 تعداد پست: 1858 عنوان نهایی 66 بازدید | 8 پست بدون فیلم دیدن برای نهایی میشه نمره ۱۸ به بالا گرفت؟پایم ضعیفه ولی وقت فیلم دیدن ندارم اولین بارم هست اکثر مطالبو میخونم 1405/04/03 | 18:19 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ی_دختره عضویت: 1403/03/12 تعداد پست: 4308 تو چه درسی؟ خب اگر با درسنامه خوندن اوکی که میشه ولی اگر سختته شاید بهتر باشه فیلم ببینی براش
bbaahhaarree عضویت: 1402/10/29 تعداد پست: 2072 اتفاقا چون پایت ضعیفه فیلم کمک میکنه تا خودت بخوای یاد بگیری کلی تایم میگیره از این به بعد تو سایت انگلیسی حرف میزنم املام خوب شه اگه نفهمیدین جواب ندین مهم نیس
46789گلارا عضویت: 1404/05/22 تعداد پست: 1294 سلام عزیزم❤️ حداقل چند درس پر ضریب ویدئو ببینی بهتره مثلا واسه ریاضی_شیمی بنظرم واجبه حالا نظر خودت مهمه واسه ادبیات ام نمونه سوال زیاد باید حل کنی
zahra_az_ مدیر استارتر عضویت: 1402/05/18 تعداد پست: 1858 تو چه درسی؟ خب اگر با درسنامه خوندن اوکی که میشه ولی اگر سختته شاید بهتر باشه فیلم ببینی براش خیلی فیلما طولانین مثلا برا شیمی دوازدهم فصل ۱ ۱۰ ساعت فیلمه
zahra_az_ مدیر استارتر عضویت: 1402/05/18 تعداد پست: 1858 اتفاقا چون پایت ضعیفه فیلم کمک میکنه تا خودت بخوای یاد بگیری کلی تایم میگیره فیلمای نهایی خیلی ساعتاش زیاده هرجور حساب میکنم نمیرسم مثلا شیمی دوازدهم فصل ۱ ۱۰ ساعت ویدیوئه
zahra_az_ مدیر استارتر عضویت: 1402/05/18 تعداد پست: 1858 سلام عزیزم❤️ حداقل چند درس پر ضریب ویدئو ببینی بهتره مثلا واسه ریاضی_شیمی بنظرم واجبه حالا نظر خودت ... مرسی عزیزم
bbaahhaarree عضویت: 1402/10/29 تعداد پست: 2072 فیلمای نهایی خیلی ساعتاش زیاده هرجور حساب میکنم نمیرسم مثلا شیمی دوازدهم فصل ۱ ۱۰ ساعت ویدیوئه هادیان فرد فصل یکش پنج ساعت و نیمه و کلا هم فصل یک شیمی خیلی پر حجم تر از بقیه هس بقیه زود تر تموم میشن اگه از قبل خوندی اوکیه اما صفر اگه خودت بخونی یکم سخته بازم هر طور بازدهش واست بیشتره پیش برو از این به بعد تو سایت انگلیسی حرف میزنم املام خوب شه اگه نفهمیدین جواب ندین مهم نیس
zahra_az_ مدیر استارتر عضویت: 1402/05/18 تعداد پست: 1858 هادیان فرد فصل یکش پنج ساعت و نیمه و کلا هم فصل یک شیمی خیلی پر حجم تر از بقیه هس بقیه زود تر تموم م ... مرسی عزیزم