کمتر همدیگه رو قضاوت کنیم.. وقتی یکی تاپیک میزنه و از یه مشکلی که داره صحبت میکنه انقدر توی موقعیت خوب مطلق قرار نگیریم و تنبیه و سرزنش نکنیم.. همه ما آدمیم و پر از ایراد و خطا.. هیچکس شرایط کودکی و زندگی یه آدم دیگه رو تجربه نکرده.. بعضی حرفا و رفتارا از تروماها میاد.. بنظرم با آدما مهربون باشیم.. شاید اون تاپیکی که زده حرفای توی دلشه که هیچ جا و به هیچکس دیگه ای نمیتونه بگه.. شاید شرایط مشاوره رفتن نداره.. اینکه یه خانم یا آقایی یه کار اشتباهی کرده و اینجا مطرحش میکنه خودش یه جور تراپی هست براش.. سبک میشه با گفتنش.. لابد آدم امنی توی زندگیش نیست که به حرفاش فقط گوش کنه و بگه اشکال نداره تو مقصر نیستی.. بنظرم لااقل اینجا بهش فحش ندین.. قضاوت نکنین..مجازات نکنین..
🙏