apexx مدیر استارتر عضویت: 1404/09/02 تعداد پست: 57 عنوان ترمیم 8 بازدید | 0 پست سلام دوستای فارغ التحصیل،تونستید ترمیم ثبت نام کنید؟من میرم که تو بخش ترمیم و ایجاد سابقه،اطلاعات رو میاره ولی پایینش مینویسه هنوز غیرفعاله ثبت نام واسه غیر دانش اموزها،واسه شماهم اینجوریه یا من بلد نیستم امروز | 16:01 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب