چطور بحث حجاب میشه میگن زنها میترسن چشم شوهراشون به بقیه زنها بخوره و سرد بشه و به ما چه که شوهراشون سست عنصرن(این از توهمات ذهنی خودشونه و تگه کسی از حجاب دفاع میکنه دلایل دیگه ای داره)
ولی بحث زن دوم میشه همونا میترسن و میگن چرا گفتی زن دوم شدی و داری عادی سازی میکنه، شوهرامون یاد میگیرن و میرن سرمون زن دوم میگیرن🙄 چیشد شوهر قوی عنصرت با یه پست مجازی یهو سست عنصر شد😐😂
نکشیمون با شوهرای متعهدتون😒
در آخر بگم خودم مخالف این چیزا هستم فقط خواستم تناقضتون رو به روتون بیارم