امروز یه کبوتر وسط خیابون دیدم نمیتونست پرواز کنه.ماشین هر چی بوق میزد نمیرفت کنار.برش داشتم آوردم خونه.گردنش میچرخید به بالا همش.نه آب میخورد نه دون.با سرنگ چند قطره آب بهش دادم.تا آب دادم مرد😭یعنی خفه شده؟تقصیر من بود؟حس میکنم نیوکاسل داشت.قبلا یه کبوتر اینجوری رو درمان کرده بودم.یه جوریم.