دیر یا زود، همهی راهها
آدم رو به آدمهای درست زندگیش میرسونن.
فقط مهم اینه که زیادی تو جایی نمونی که تو رو انتخاب نمیکنن، قدرِ حضورت رو نمیدونن یا تو رو نمیخوان.
بعضی وقتها باید رها کنی و راهت رو ادامه بدی، چون آدمهای واقعیِ زندگیت جلوتر منتظرت هستن.
😊😊