gggcgffv مدیر استارتر عضویت: 1405/02/07 تعداد پست: 449 عنوان کاتیم 29 بازدید | 15 پست کاتیم 5روزه. اعصابم خرده که برم پیام بدم چکارکنم 1405/04/01 | 21:31 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
آراممممممممممم عضویت: 1399/10/27 تعداد پست: 4187 منم چهار ماهه خستم خدایا بینهایت شکرت💚دو خواهر در یک کاربری🫂🙃
شیاف عضویت: 1401/07/21 تعداد پست: 1948 اگه تقصیر توعه پی بده همون شیافِ قدیمیم اون کاربریم بالا نمیاد:)
gggcgffv مدیر استارتر عضویت: 1405/02/07 تعداد پست: 449 اگه تقصیر توعه پی بده ن بخاطر دعوا نبود. بحث جدی خاستگاری اینا گفتم بیا جلو نیایی کات میکنم رو حرفم وایسادم. دگ چ جوری برم جلو
manam27 عضویت: 1401/07/25 تعداد پست: 4896 نه برای چی خودتو کوچیک کنی او رابطه پسر باید ناز بکشه دختر باید ناز کنهوگرنه پسر هوا برش میداره سرش گیج میره
شیاف عضویت: 1401/07/21 تعداد پست: 1948 ن بخاطر دعوا نبود. بحث جدی خاستگاری اینا گفتم بیا جلو نیایی کات میکنم رو حرفم وایسادم. دگ چ جوری ... پیام ندی دیوونهبهت قول میدم صبر کن خودش پی میده همون شیافِ قدیمیم اون کاربریم بالا نمیاد:)
gggcgffv مدیر استارتر عضویت: 1405/02/07 تعداد پست: 449 نه برای چی خودتو کوچیک کنی او رابطه پسر باید ناز بکشه دختر باید ناز کنهوگرنه پسر هوا برش میداره سرش ... هیچ وقت جلو نرفتم برای آشتی. تو دوسال. همش اون آمده. دگ خستم شدم گفتم رابطه اینجوری نمیخام یاخاستگاری یاتموم. دگ جداشدم
manam27 عضویت: 1401/07/25 تعداد پست: 4896 هیچ وقت جلو نرفتم برای آشتی. تو دوسال. همش اون آمده. دگ خستم شدم گفتم رابطه اینجوری نمیخام یاخاست ... بهتر ارزش نداره هیچ پسری بیشتر از دوسال عمرتو بزاری براش
gggcgffv مدیر استارتر عضویت: 1405/02/07 تعداد پست: 449 پیام ندی دیوونهبهت قول میدم صبر کن خودش پی میده برم پیام بدم یعنی میخام بادوستی باشم. ک م نمیخام.براهمین کات کردم. دگ چاره نی باید صبر کنم. ولی اگر نیومد. چی
gggcgffv مدیر استارتر عضویت: 1405/02/07 تعداد پست: 449 بهتر ارزش نداره هیچ پسری بیشتر از دوسال عمرتو بزاری براش حالم خرابه ایندفعه اگ بخاد بیاد فق باخاستگاری الان موندم میاد یان. اگر فراموش کرد چی. وابسته بودیم خیلی
manam27 عضویت: 1401/07/25 تعداد پست: 4896 حالم خرابه ایندفعه اگ بخاد بیاد فق باخاستگاری الان موندم میاد یان. اگر فراموش کرد چی. وابسته ... بزار فکرشو بکنه بخودت زمان بده برو دنبال هدفایی که قرار بود انجام بدی چه بدونم ادامه تحصیلی یاد گرفتن هنری مهارتی رانندگی چیزی اگه اومد که چه بهتر اگه نیومد خوشحال باش که بازیچه دستش نشدی و عمرتو حرومش نکردی
شیاف عضویت: 1401/07/21 تعداد پست: 1948 برم پیام بدم یعنی میخام بادوستی باشم. ک م نمیخام.براهمین کات کردم. دگ چاره نی باید صبر کنم. ولی اگ ... هیچی عزیزم پیش بسوی بعدی همون شیافِ قدیمیم اون کاربریم بالا نمیاد:)