از یکی که خوشم میومد چند وقت پیش باهاش بحث کردم دیگه خیلی وقته اصلا هیچ خبری ازش ندارم. حتی دیلیت اکانت زدم ولی طاقت نیاوردم دوباره برنامه رو نصب کردم تا حداقل آمار آنلاین بودنشو داشته باشم😂
ولی برعکس ملت من وقتی میبینم دیر به دیر آنلاین شده خوشحال میشم🤣
میگم حداقل توی این برنامه به دخترای دیگه پیام نمیده😁
البته حس میکنم کمی لاشیه به احتمال ۱۰۰ درصد تو برنامه های دیگه پیام میده به دخترا
آخرین بازدیدش اونجا ۳ روز پیشه باز خوبه الکی خودمو گول میزنم.
همش ناخودآگاه فکر میکنم بهش
یا میبینم دارم فاال ماه تولد شو طالع بینی ماه تولدشو نگاه می کنم.
دیگه بهش حسی ندارم ولی دست خودم نیست ناراحت میشم با دختری باشه.
یا نگران میشم میگم الان حالش چجوریه
فکر کردم کامل فراموش کردم ولی این ناخودآگاه لعنتی دست از سرم برنمیداره
دوسش ندارم ولی نمیدونم چه مرگمه😂
الان دردم چیه که حرص میخورم با دخترای دیگه هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟