2789
عنوان

🙄

22 بازدید | 1 پست

Eshghsho Darm🙄

بزرگتر ها میگویند نوجوان ها فکر میکنند شکست ناپذیرند و این جمله را با طعنه و لبخند بیان میکنند نمی دانند که واقعا همینطور است فکر میکنیم شکست ناپذیریم چون هستیم به دنیا نمی اییم و نمی میریم مثل همه انرژی ها فقط شکل و ظاهر مان تغییر میکند ادم ها با بالا رفتن سن این حقیقت رو فراموش میکنند کم کم از شکست و از دست دادن واهمه پیدا میکنند ولی ان بخش از وجود ما که بزرگتر از مجموع همه بخش های دیدنی ماست نه شروعی دارد و نه پایانی در نتیجه نمیتواند شکست بخورد مــن رو نمیتونی معنی کنی پروفایل خودمم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز