2789
عنوان

امگا3

59 بازدید | 7 پست

برای تقویت حافظه خوبه؟

چیا واسه تقویت حافظه خوبه کلا؟

من کوروش هخامنشی فرمان دارم که بر مردمان ملال نرود که ملال مردمان ملال من است و شادمانی مردمان شادمانی من.بگذارید هر کس به ایین خویش باشد.زنان را گرامی بدارید.فرودستان را در یابیدو هر کس به تکلم قبیله خویش سخن گوید.گسستن زنجیرها ارزوی من است.ما شب و شقاوت را خواهیم زدود و زندگی را ستایش خواهیم کرد.تا هست سرزمین من اسمانی باد.

روش مصرفشم بگیدicon

من کوروش هخامنشی فرمان دارم که بر مردمان ملال نرود که ملال مردمان ملال من است و شادمانی مردمان شادمانی من.بگذارید هر کس به ایین خویش باشد.زنان را گرامی بدارید.فرودستان را در یابیدو هر کس به تکلم قبیله خویش سخن گوید.گسستن زنجیرها ارزوی من است.ما شب و شقاوت را خواهیم زدود و زندگی را ستایش خواهیم کرد.تا هست سرزمین من اسمانی باد.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نه اثر اثبات شده و قابل توجهي نداره كه ارزش مصرف طولاني مدت داشته باشه فقط بخاطر حافظه، brain energy و اينجور مكمل ها كه جينكوبيلوبا داره اثر اثبات شده دارن. ولي در كل انتظار عجيب غريب از هيچ دارويي نداشته باشين تو اين زمينه

بله خوبه. کندر هم خوبه

کی بخورم صبح یا قبل خواب

من کوروش هخامنشی فرمان دارم که بر مردمان ملال نرود که ملال مردمان ملال من است و شادمانی مردمان شادمانی من.بگذارید هر کس به ایین خویش باشد.زنان را گرامی بدارید.فرودستان را در یابیدو هر کس به تکلم قبیله خویش سخن گوید.گسستن زنجیرها ارزوی من است.ما شب و شقاوت را خواهیم زدود و زندگی را ستایش خواهیم کرد.تا هست سرزمین من اسمانی باد.

نه اثر اثبات شده و قابل توجهي نداره كه ارزش مصرف طولاني مدت داشته باشه فقط بخاطر حافظه، brain energy ...

ممنونم

فقط این مکملی که گفتید قرصه ؟ از داروخانه میشه خرید؟

من کوروش هخامنشی فرمان دارم که بر مردمان ملال نرود که ملال مردمان ملال من است و شادمانی مردمان شادمانی من.بگذارید هر کس به ایین خویش باشد.زنان را گرامی بدارید.فرودستان را در یابیدو هر کس به تکلم قبیله خویش سخن گوید.گسستن زنجیرها ارزوی من است.ما شب و شقاوت را خواهیم زدود و زندگی را ستایش خواهیم کرد.تا هست سرزمین من اسمانی باد.

ممنونم فقط این مکملی که گفتید قرصه ؟ از داروخانه میشه خرید؟

برين انرژي رو اره داروخونه ها دارن ولي اگه منظورتون جينكوبيلوبا هست جايي فروش نميره، بصورت تركيب با چيزاي ديگه تو قرص ها هست

برين انرژي رو اره داروخونه ها دارن ولي اگه منظورتون جينكوبيلوبا هست جايي فروش نميره، بصورت تركيب با ...

ممنونم

من کوروش هخامنشی فرمان دارم که بر مردمان ملال نرود که ملال مردمان ملال من است و شادمانی مردمان شادمانی من.بگذارید هر کس به ایین خویش باشد.زنان را گرامی بدارید.فرودستان را در یابیدو هر کس به تکلم قبیله خویش سخن گوید.گسستن زنجیرها ارزوی من است.ما شب و شقاوت را خواهیم زدود و زندگی را ستایش خواهیم کرد.تا هست سرزمین من اسمانی باد.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792