2789
عنوان

20نهایی

96 بازدید | 12 پست

سلام دوستان من نهایی هارو عمومی هارو چند بار و تخصصی یک بار خوندم تا حالا

لطفا هرکس تو هر درسی 20شده بیاد اینجا بگه چیکارا کرده تا هم من استفاده کنم هم بقیه ممنون❤

دوازدهم تجربی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ریاضی ودینی فقط بیست بودن اگه ۱۹به بالاهابه دردت میخورن بگو سردل بگم برات🦆

برای همون ریاضی و دینی چیکار کردی؟

من دینی خیلی برام مهمه20شم چون امتحان اوله20شم خیلی بهم روحیه میده

اره عزیزم نمره ی خوباگه دوست داشتی نمره هات و ترازت رو بگو لطفا

فیزیک ۱۹.۷۵ (امسال)

عربی ۱۹.۵

دینی ۱۹.۵

ریاضی ۱۹

شیمی ۱۸.۵ (امسال)

زیست 16.75 (امسال)

زبان ۱۷.۲۵

ادبیات ۱۸.۷۵ (امسال)

هویت ۱۵.۵

سلامت ۱۶.۵

اونایی که جلوشون نوشتم امسال مال سال ۴۰۴ و بقیه مال ۴۰۳، تراز دقیق دادن ۸۳۲۹ به نمره های ترکیبی تراز کم میدن

برای همون ریاضی و دینی چیکار کردی؟ من دینی خیلی برام مهمه20شم چون امتحان اوله20شم خیلی بهم روحیه مید ...

تیرنهایی فکری رودیدم وهمزمان باهاشم خوندم چون اولین امتحان بود هنوز ترسش قشنگ به جونم نیفتاده بود دیرم شروع کردم یه روز قبلش تاصبح داشتم میخوندم به نمونه سوال واینام نرسیدم حقیقتا شماازالان دقیق بخونی کارت راحته🤝

ریاضی هم بامعین کرمی خوندم بازم توفرجه ها🦆ریاضی نهایی روخیلی آسون میدن درحد تمرین های کتاب یانهایت جزوه اساتید مسلط باشی راحت بیست میشی

یک ثانیه خورشیدم ویک ثانیه ابرم🌦تلفیق غم وشادی ودلتنگی وصبرم

تیرنهایی فکری رودیدم وهمزمان باهاشم خوندم چون اولین امتحان بود هنوز ترسش قشنگ به جونم نیفتاده بود دی ...

نظرت درمورد اریان حیدری چیه؟ من خیلی با معین کرمی جور نیستم

تستیش خوبه ها

ولی تشریحی خوشم نیومد

بعد من ریاضیم یکم ضعیفه میتونم تو این تایم به20برسم به نظرت؟

نظرت درمورد اریان حیدری چیه؟ من خیلی با معین کرمی جور نیستمتستیش خوبه ها ولی تشریحی خوشم نیومدبعد من ...

آریان هم خیلی خوبه سپهرقنواتی هم کلا نهایی روتینی داره باهرکی پیش بری اوکیه

یک ثانیه خورشیدم ویک ثانیه ابرم🌦تلفیق غم وشادی ودلتنگی وصبرم

نظرت درمورد اریان حیدری چیه؟ من خیلی با معین کرمی جور نیستمتستیش خوبه ها ولی تشریحی خوشم نیومدبعد من ...

ارههه سوالاش پر ایده های تکراریه چون همیشه هم چالش ریاضی باکنکورشه نهاییش روخیلی آسون میدن

تایمتم که خوبه الان یه بیست روزی تایم داری شاید بازتعویق هم خورد وبیشتر🤝

یک ثانیه خورشیدم ویک ثانیه ابرم🌦تلفیق غم وشادی ودلتنگی وصبرم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز