بزرگتر ها میگویند نوجوان ها فکر میکنند شکست ناپذیرند و این جمله را با طعنه و لبخند بیان میکنند نمی دانند که واقعا همینطور است فکر میکنیم شکست ناپذیریم چون هستیم به دنیا نمی اییم و نمی میریم مثل همه انرژی ها فقط شکل و ظاهر مان تغییر میکند ادم ها با بالا رفتن سن این حقیقت رو فراموش میکنند کم کم از شکست و از دست دادن واهمه پیدا میکنند ولی ان بخش از وجود ما که بزرگتر از مجموع همه بخش های دیدنی ماست نه شروعی دارد و نه پایانی در نتیجه نمیتواند شکست بخورد مــن رو نمیتونی معنی کنی پروفایل خودمم
بزرگتر ها میگویند نوجوان ها فکر میکنند شکست ناپذیرند و این جمله را با طعنه و لبخند بیان میکنند نمی دانند که واقعا همینطور است فکر میکنیم شکست ناپذیریم چون هستیم به دنیا نمی اییم و نمی میریم مثل همه انرژی ها فقط شکل و ظاهر مان تغییر میکند ادم ها با بالا رفتن سن این حقیقت رو فراموش میکنند کم کم از شکست و از دست دادن واهمه پیدا میکنند ولی ان بخش از وجود ما که بزرگتر از مجموع همه بخش های دیدنی ماست نه شروعی دارد و نه پایانی در نتیجه نمیتواند شکست بخورد مــن رو نمیتونی معنی کنی پروفایل خودمم
بزرگتر ها میگویند نوجوان ها فکر میکنند شکست ناپذیرند و این جمله را با طعنه و لبخند بیان میکنند نمی دانند که واقعا همینطور است فکر میکنیم شکست ناپذیریم چون هستیم به دنیا نمی اییم و نمی میریم مثل همه انرژی ها فقط شکل و ظاهر مان تغییر میکند ادم ها با بالا رفتن سن این حقیقت رو فراموش میکنند کم کم از شکست و از دست دادن واهمه پیدا میکنند ولی ان بخش از وجود ما که بزرگتر از مجموع همه بخش های دیدنی ماست نه شروعی دارد و نه پایانی در نتیجه نمیتواند شکست بخورد مــن رو نمیتونی معنی کنی پروفایل خودمم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
پاشو بیا صحبت کن باهام نمیبینی چقدر ناراحتم و حوصلم سر رفته مگه ها نمیبینی؟کوری مگه؟
بزرگتر ها میگویند نوجوان ها فکر میکنند شکست ناپذیرند و این جمله را با طعنه و لبخند بیان میکنند نمی دانند که واقعا همینطور است فکر میکنیم شکست ناپذیریم چون هستیم به دنیا نمی اییم و نمی میریم مثل همه انرژی ها فقط شکل و ظاهر مان تغییر میکند ادم ها با بالا رفتن سن این حقیقت رو فراموش میکنند کم کم از شکست و از دست دادن واهمه پیدا میکنند ولی ان بخش از وجود ما که بزرگتر از مجموع همه بخش های دیدنی ماست نه شروعی دارد و نه پایانی در نتیجه نمیتواند شکست بخورد مــن رو نمیتونی معنی کنی پروفایل خودمم
بزرگتر ها میگویند نوجوان ها فکر میکنند شکست ناپذیرند و این جمله را با طعنه و لبخند بیان میکنند نمی دانند که واقعا همینطور است فکر میکنیم شکست ناپذیریم چون هستیم به دنیا نمی اییم و نمی میریم مثل همه انرژی ها فقط شکل و ظاهر مان تغییر میکند ادم ها با بالا رفتن سن این حقیقت رو فراموش میکنند کم کم از شکست و از دست دادن واهمه پیدا میکنند ولی ان بخش از وجود ما که بزرگتر از مجموع همه بخش های دیدنی ماست نه شروعی دارد و نه پایانی در نتیجه نمیتواند شکست بخورد مــن رو نمیتونی معنی کنی پروفایل خودمم
خوشبختانه یا متاسفانه انقدر اخلاقم گوهه که میدونم هرکس کنارمه برای خودم میخوادم
بزرگتر ها میگویند نوجوان ها فکر میکنند شکست ناپذیرند و این جمله را با طعنه و لبخند بیان میکنند نمی دانند که واقعا همینطور است فکر میکنیم شکست ناپذیریم چون هستیم به دنیا نمی اییم و نمی میریم مثل همه انرژی ها فقط شکل و ظاهر مان تغییر میکند ادم ها با بالا رفتن سن این حقیقت رو فراموش میکنند کم کم از شکست و از دست دادن واهمه پیدا میکنند ولی ان بخش از وجود ما که بزرگتر از مجموع همه بخش های دیدنی ماست نه شروعی دارد و نه پایانی در نتیجه نمیتواند شکست بخورد مــن رو نمیتونی معنی کنی پروفایل خودمم
بزرگتر ها میگویند نوجوان ها فکر میکنند شکست ناپذیرند و این جمله را با طعنه و لبخند بیان میکنند نمی دانند که واقعا همینطور است فکر میکنیم شکست ناپذیریم چون هستیم به دنیا نمی اییم و نمی میریم مثل همه انرژی ها فقط شکل و ظاهر مان تغییر میکند ادم ها با بالا رفتن سن این حقیقت رو فراموش میکنند کم کم از شکست و از دست دادن واهمه پیدا میکنند ولی ان بخش از وجود ما که بزرگتر از مجموع همه بخش های دیدنی ماست نه شروعی دارد و نه پایانی در نتیجه نمیتواند شکست بخورد مــن رو نمیتونی معنی کنی پروفایل خودمم
بزرگتر ها میگویند نوجوان ها فکر میکنند شکست ناپذیرند و این جمله را با طعنه و لبخند بیان میکنند نمی دانند که واقعا همینطور است فکر میکنیم شکست ناپذیریم چون هستیم به دنیا نمی اییم و نمی میریم مثل همه انرژی ها فقط شکل و ظاهر مان تغییر میکند ادم ها با بالا رفتن سن این حقیقت رو فراموش میکنند کم کم از شکست و از دست دادن واهمه پیدا میکنند ولی ان بخش از وجود ما که بزرگتر از مجموع همه بخش های دیدنی ماست نه شروعی دارد و نه پایانی در نتیجه نمیتواند شکست بخورد مــن رو نمیتونی معنی کنی پروفایل خودمم
بزرگتر ها میگویند نوجوان ها فکر میکنند شکست ناپذیرند و این جمله را با طعنه و لبخند بیان میکنند نمی دانند که واقعا همینطور است فکر میکنیم شکست ناپذیریم چون هستیم به دنیا نمی اییم و نمی میریم مثل همه انرژی ها فقط شکل و ظاهر مان تغییر میکند ادم ها با بالا رفتن سن این حقیقت رو فراموش میکنند کم کم از شکست و از دست دادن واهمه پیدا میکنند ولی ان بخش از وجود ما که بزرگتر از مجموع همه بخش های دیدنی ماست نه شروعی دارد و نه پایانی در نتیجه نمیتواند شکست بخورد مــن رو نمیتونی معنی کنی پروفایل خودمم
بزرگتر ها میگویند نوجوان ها فکر میکنند شکست ناپذیرند و این جمله را با طعنه و لبخند بیان میکنند نمی دانند که واقعا همینطور است فکر میکنیم شکست ناپذیریم چون هستیم به دنیا نمی اییم و نمی میریم مثل همه انرژی ها فقط شکل و ظاهر مان تغییر میکند ادم ها با بالا رفتن سن این حقیقت رو فراموش میکنند کم کم از شکست و از دست دادن واهمه پیدا میکنند ولی ان بخش از وجود ما که بزرگتر از مجموع همه بخش های دیدنی ماست نه شروعی دارد و نه پایانی در نتیجه نمیتواند شکست بخورد مــن رو نمیتونی معنی کنی پروفایل خودمم
بزرگتر ها میگویند نوجوان ها فکر میکنند شکست ناپذیرند و این جمله را با طعنه و لبخند بیان میکنند نمی دانند که واقعا همینطور است فکر میکنیم شکست ناپذیریم چون هستیم به دنیا نمی اییم و نمی میریم مثل همه انرژی ها فقط شکل و ظاهر مان تغییر میکند ادم ها با بالا رفتن سن این حقیقت رو فراموش میکنند کم کم از شکست و از دست دادن واهمه پیدا میکنند ولی ان بخش از وجود ما که بزرگتر از مجموع همه بخش های دیدنی ماست نه شروعی دارد و نه پایانی در نتیجه نمیتواند شکست بخورد مــن رو نمیتونی معنی کنی پروفایل خودمم
بزرگتر ها میگویند نوجوان ها فکر میکنند شکست ناپذیرند و این جمله را با طعنه و لبخند بیان میکنند نمی دانند که واقعا همینطور است فکر میکنیم شکست ناپذیریم چون هستیم به دنیا نمی اییم و نمی میریم مثل همه انرژی ها فقط شکل و ظاهر مان تغییر میکند ادم ها با بالا رفتن سن این حقیقت رو فراموش میکنند کم کم از شکست و از دست دادن واهمه پیدا میکنند ولی ان بخش از وجود ما که بزرگتر از مجموع همه بخش های دیدنی ماست نه شروعی دارد و نه پایانی در نتیجه نمیتواند شکست بخورد مــن رو نمیتونی معنی کنی پروفایل خودمم
بزرگتر ها میگویند نوجوان ها فکر میکنند شکست ناپذیرند و این جمله را با طعنه و لبخند بیان میکنند نمی دانند که واقعا همینطور است فکر میکنیم شکست ناپذیریم چون هستیم به دنیا نمی اییم و نمی میریم مثل همه انرژی ها فقط شکل و ظاهر مان تغییر میکند ادم ها با بالا رفتن سن این حقیقت رو فراموش میکنند کم کم از شکست و از دست دادن واهمه پیدا میکنند ولی ان بخش از وجود ما که بزرگتر از مجموع همه بخش های دیدنی ماست نه شروعی دارد و نه پایانی در نتیجه نمیتواند شکست بخورد مــن رو نمیتونی معنی کنی پروفایل خودمم
بزرگتر ها میگویند نوجوان ها فکر میکنند شکست ناپذیرند و این جمله را با طعنه و لبخند بیان میکنند نمی دانند که واقعا همینطور است فکر میکنیم شکست ناپذیریم چون هستیم به دنیا نمی اییم و نمی میریم مثل همه انرژی ها فقط شکل و ظاهر مان تغییر میکند ادم ها با بالا رفتن سن این حقیقت رو فراموش میکنند کم کم از شکست و از دست دادن واهمه پیدا میکنند ولی ان بخش از وجود ما که بزرگتر از مجموع همه بخش های دیدنی ماست نه شروعی دارد و نه پایانی در نتیجه نمیتواند شکست بخورد مــن رو نمیتونی معنی کنی پروفایل خودمم
بزرگتر ها میگویند نوجوان ها فکر میکنند شکست ناپذیرند و این جمله را با طعنه و لبخند بیان میکنند نمی دانند که واقعا همینطور است فکر میکنیم شکست ناپذیریم چون هستیم به دنیا نمی اییم و نمی میریم مثل همه انرژی ها فقط شکل و ظاهر مان تغییر میکند ادم ها با بالا رفتن سن این حقیقت رو فراموش میکنند کم کم از شکست و از دست دادن واهمه پیدا میکنند ولی ان بخش از وجود ما که بزرگتر از مجموع همه بخش های دیدنی ماست نه شروعی دارد و نه پایانی در نتیجه نمیتواند شکست بخورد مــن رو نمیتونی معنی کنی پروفایل خودمم
بزرگتر ها میگویند نوجوان ها فکر میکنند شکست ناپذیرند و این جمله را با طعنه و لبخند بیان میکنند نمی دانند که واقعا همینطور است فکر میکنیم شکست ناپذیریم چون هستیم به دنیا نمی اییم و نمی میریم مثل همه انرژی ها فقط شکل و ظاهر مان تغییر میکند ادم ها با بالا رفتن سن این حقیقت رو فراموش میکنند کم کم از شکست و از دست دادن واهمه پیدا میکنند ولی ان بخش از وجود ما که بزرگتر از مجموع همه بخش های دیدنی ماست نه شروعی دارد و نه پایانی در نتیجه نمیتواند شکست بخورد مــن رو نمیتونی معنی کنی پروفایل خودمم