فاطمه_عبدالهی مدیر استارتر عضویت: 1403/10/20 تعداد پست: 16 عنوان فروش مو 30 بازدید | 3 پست سلام من چند سال پیش که موهام و بلند کرده بودمنمیدونستم مو رو هم میفروشن آرایشگر موهام و رایگان برداشتالان دوباره میخوام موهامو کوتاه کنمدوستم میگه چرا نمیفروشیشونولی یه حس بدی داره نمیدونم کسی و سراغ دارید؟ 1405/03/30 | 23:25 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
fafahamo عضویت: 1401/11/13 تعداد پست: 1777 تهران آره قیمت کن تودیوارم آگهی هست میخرن ببین کدوم ارهمه گرونترمیخرهمن شهرستانم میانه هستم یکیومیشناسم قیمت خوب میخره ولی خب دوره ازشمابفروش بده عه گرم طلابخرمن برادخترموپارسال فروختم 8تومن یکمم گذاشتم2گرمی انگشترخریدم