2777
2789
عنوان

موم سرد

28 بازدید | 8 پست

کیا از موم سرد برای شیو استفاده میکنن؟

من امروز خریدم گذاشتم تو اب داغ باز که شد با چوب بستنی زدم پارچه م گذاشتم ولی وقتی کندم خیلی در نیورد درحد چندتا

دلیلش چیه؟ پارچه که میذارم چقدر باید وایستم بعد بکنم؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


به موم؟ یا بدنم؟ چون چند جا دیده بودم حتی میگفت پودر بچه هم بزنید زدم من

ن میگم شاید ب موم اب خورده مثلا ک اینجوری تمیز نمیکنه

چون من استفاده میکنم واقعا خوب تمیز میکنه


باید موم داغ باشه نه در حدی که بسوزونه..بعد اون پارچه هم جنسش باید خیلی نازک باشه کلفت باشه نمیگیره ..یه کمم باید پارچه رو گذاشتی یه کوچولو فشار بدی ..بعدشم خیلی سریع باید بکشی ..خیلیم درد داره پوست و ملتهب میشه بعد دوش اب خنک بگیر ..یادت باشه موم چطور بزنی بسمت پایین رویش مو ..موقع کشیدن هم برخلاف رویش مو باید بکشی

به من بگو بریم قدم بزنیم تو🌧چای بخوریم،بخندیم ،دراز بکشیم زیر🌧من آدم این طبیعتم 💑

لایه ی زیادی نازک یا ضخیم نباید بزنی

و موم باید روان باشه وقتی میزنی


تا آخر عمر درگیر من خواهی بود و تظاهر میکنی نیستی، مقایسه تو را از پا در خواهد آورد؛ من میدانم به کجای قلبت شلیک کرده ام، تو دیگر خوب نخواهی شد 🙃

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز