شنبلیله155 مدیر استارتر عضویت: 1403/05/29 تعداد پست: 3500 عنوان لپ تاب 26 بازدید | 8 پست بچه ها ما به دلایلی وایفای نداریم یعنی تلفن قط ومودم خراب..لب تاپ به جز اینا چجوری تو خونه میتونم به نت وصلش کنم؟ 1405/03/29 | 22:34 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
atishe عضویت: 1401/09/29 تعداد پست: 1981 با هات اسپات گوشی آقا هستم،کاربری دست دو نفره ،روزا خودمم شبا خودشم🙃🙂
atishe عضویت: 1401/09/29 تعداد پست: 1981 مودم ایرانسل نمیشه؟؟ چرا میشه آقا هستم،کاربری دست دو نفره ،روزا خودمم شبا خودشم🙃🙂
cool_breeze عضویت: 1402/04/30 تعداد پست: 9979 هات اسپات🦦 🖤🥀🕊 فراموش نکرده ام... فقط دیگر هر روز از آن حرف نمیزنم. بین فراموش کردن و سکوت کردن، فاصله ی زیادی وجود دارد:)