2789
عنوان

✨🎀🤌🏻

61 بازدید | 13 پست

امروز چه کارایی از صبح انجام دادین 😌☘️

روتین تون از صبح چی بوده 💕

خودم:

ساعت 9 بیدار شدم یکم ورزش کردم و صبحونه خوردم و خودم رو برای یک پارت درس آماده کردم 🤌🏻☘️

یک پارت رو شروع کردم🙂

ساعت شد 11:45

یک ربع هم اومدم تو گوشی که شد ساعت 12

و بعد از اون یک پارت دیگه همراه یک ربع استراحت خوندم

و بعد هم رفتم برای ناهار ☺️

نیم ساعت هم ناهار و جمع کردن سفره ازم وقت گرفت

و الانم اومدم یکم استراحت کنم تا برم پارت های بعدی 🥲🎀

البته امروز دیر از خواب بیدار شدم 😩


همش گند زدم🤕

«مثل شازده کوچولو، من هم دنیای خودم را با ستارهها و گلها میسازم...هر نگاه، هر خاطره، هر دوستی یک سیاره کوچک در قلبم است...و یاد گرفتم چیزهای واقعی فقط با قلب دیده میشوند، نه چشمها... »

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چرااا آخه 🥲

نمیدونم 🥺

«مثل شازده کوچولو، من هم دنیای خودم را با ستارهها و گلها میسازم...هر نگاه، هر خاطره، هر دوستی یک سیاره کوچک در قلبم است...و یاد گرفتم چیزهای واقعی فقط با قلب دیده میشوند، نه چشمها... »


ساعت هفت و نیم بیدار شدم صبحونه خوردیم

یه پارت درس خوندم اومدم سایت ( این روند رو کلا ادامه دادم🤣)

پروف خودمم🦋آناهــــیتا🦋اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط به اسم کاربری دقت نمیکنم

سیسی به مولااااا که خیلی خسته شدی 😂😂😂

هعیی دیگه چیکار کنم🥲🤣

پروف خودمم🦋آناهــــیتا🦋اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط به اسم کاربری دقت نمیکنم

😂😂عشقم میگم برو حداقل یکی دو پارت بخون جا نمونی 🥲حیفه تا تا الان این همه زحمت کشیدی

اره الان دوباره میخوام بخونم

پروف خودمم🦋آناهــــیتا🦋اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط به اسم کاربری دقت نمیکنم

آفریننننن عشقم 🎀☘️

🫂🩷🩷🩷

پروف خودمم🦋آناهــــیتا🦋اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط به اسم کاربری دقت نمیکنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز