آقای__مفتون مدیر عضویت: 1404/04/27 تعداد پست: 3215 عنوان 🌱 صید | مشاهده متن کامل بحث + 279 بازدید | 58 پست ❤️ هوالحبیب در فکرِ دلبری ز مـنِ بـی نـوا مباش ...صیدی چنین حـقیر، برازنده یِ تو نیست#فاضل_نظریشما هم یک بیت مهمانم کنید.🍃🙏🏻🍃 1405/03/28 | 17:52 5 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
آقای__مفتون مدیر استارتر عضویت: 1404/04/27 تعداد پست: 3215 شهر یا استان؟😂 سهو قلم اتفاق افتاده،😅 مقصود از شهر، کلمه ی «شعر» بود.شهرستان!!
لیلی_آگان عضویت: 1400/01/22 تعداد پست: 115693 سهو قلم اتفاق افتاده،😅 مقصود از شهر، کلمه ی «شعر» بود.شهرستان!! میدونم بابا شوخی کردم هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤
آقای__مفتون مدیر استارتر عضویت: 1404/04/27 تعداد پست: 3215 میدونم بابا شوخی کردم ارادتمندم. بله بله متوجه شدم.😅☺️🌹🍃
لیلی_آگان عضویت: 1400/01/22 تعداد پست: 115693 ارادتمندم. بله بله متوجه شدم.😅☺️🌹🍃 آخیش خیالم راحت شد ک متوجه شدی😂 هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤
آقای__مفتون مدیر استارتر عضویت: 1404/04/27 تعداد پست: 3215 آخیش خیالم راحت شد ک متوجه شدی😂 ممنون، بله خدارو شکر، فکر کنم آدمِ متوجهی ام.😅☺️
لیلی_آگان عضویت: 1400/01/22 تعداد پست: 115693 ممنون، بله خدارو شکر، فکر کنم آدمِ متوجهی ام.😅☺️ شعر میگویم و از گفته ی خود دلشادمچ کنم حرف دگر یاد نداد استادم🤣🤣 هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤
آقای__مفتون مدیر استارتر عضویت: 1404/04/27 تعداد پست: 3215 شعر میگویم و از گفته ی خود دلشادمچ کنم حرف دگر یاد نداد استادم🤣🤣 بلدم شعر ببافم، بلدی ناز کنیبلدی گیس ببافی؟ بلدی باز کنی؟!تو که استاد سخن نام گرفتی امروزبلدی عشق خودت را به من ابراز کنی
لیلی_آگان عضویت: 1400/01/22 تعداد پست: 115693 بلدم شعر ببافم، بلدی ناز کنیبلدی گیس ببافی؟ بلدی باز کنی؟!تو که استاد سخن نام گرفتی امروزبلدی عشق خو ... وای باز شعرب خدا الانه ک کفن و خون بیارم بالا🤣🤣🤣 هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤
آقای__مفتون مدیر استارتر عضویت: 1404/04/27 تعداد پست: 3215 وای باز شعرب خدا الانه ک کفن و خون بیارم بالا🤣🤣🤣 خامش نشسته شعرم، در پیش دیدگانتای شیوه ی نگاهت، از شعر ناب خوش تر🍃خدا نکنه.ولی چشم، شعر ارسال نمی کنم.🫡🫡😊
لیلی_آگان عضویت: 1400/01/22 تعداد پست: 115693 خامش نشسته شعرم، در پیش دیدگانتای شیوه ی نگاهت، از شعر ناب خوش تر🍃خدا نکنه.ولی چشم، شعر ارسال نمی ک ... الان دیگه نصف شبه وقت خابه مغزم یاری نمیده🤣🤣 هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤
آقای__مفتون مدیر استارتر عضویت: 1404/04/27 تعداد پست: 3215 الان دیگه نصف شبه وقت خابه مغزم یاری نمیده🤣🤣 من مانع استراحت شما نمیشم هااا.🙏🏻ابیات ارسالی زیبا بودن، تشکر میکنم.
آقای__مفتون مدیر استارتر عضویت: 1404/04/27 تعداد پست: 3215 من به باغی باغبانی می کنم با چشم ترکز درختش دیگران گل های رنگین می برند
لیلی_آگان عضویت: 1400/01/22 تعداد پست: 115693 من مانع استراحت شما نمیشم هااا.🙏🏻ابیات ارسالی زیبا بودن، تشکر میکنم. ن منظورم ک این نبودب قول کاربر حیران خاتوننوش نگاهت😂 هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤
آقای__مفتون مدیر استارتر عضویت: 1404/04/27 تعداد پست: 3215 ن منظورم ک این نبودب قول کاربر حیران خاتوننوش نگاهت😂 آهاان. فکر کردم مقصود شما اینه که میخواین استراحت کنید و حال و حوصله ی شعر هم نیست.🥲متشکرم از شما.
لیلی_آگان عضویت: 1400/01/22 تعداد پست: 115693 آهاان. فکر کردم مقصود شما اینه که میخواین استراحت کنید و حال و حوصله ی شعر هم نیست.🥲متشکرم از شما. ن کلی گفتم هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤