2777
2789
عنوان

جوانساز

32 بازدید | 6 پست

سلام خانم ها ،هفته ی آینده میخوام مزو ژل تزریق کنم ،جوانساز صورت ، نمیدونم چه برندی خوبه .لطغا کمک کنید.جوانساز

کیارا ۸۵۰۰

استایلوکس۱۱.۵۰۰

درموفیل ۱۴

نئوویا ۱۶

جالپرو صورتی ۲۳

سوپر هیدرو ۲۵

پروفایلو ۳۵

سلام خانم های زیبا .من نسرین موسوی ،آرتیست آکادمی ریموو بایوتیک، در اهواز هستم . موفق به پاک کردن ریمووهای بسیار مشکی و سنگین در یک جلسه هستم ،همچنین درمانگر آسیب های ناشی از لیزر و ریموووهای تهاجمی ❗️ .آدرس من در روبینو nasrin_mousavi_pmu .هر سوال و مشاوره ای در این مورد داشتید با کمال میل پاسخگو خواهم بود⚘️🌸

منشی برندها با قیمت هاشون رو فرستاده ،،برای جوانسازی کدوم بهتره

سلام خانم های زیبا .من نسرین موسوی ،آرتیست آکادمی ریموو بایوتیک، در اهواز هستم . موفق به پاک کردن ریمووهای بسیار مشکی و سنگین در یک جلسه هستم ،همچنین درمانگر آسیب های ناشی از لیزر و ریموووهای تهاجمی ❗️ .آدرس من در روبینو nasrin_mousavi_pmu .هر سوال و مشاوره ای در این مورد داشتید با کمال میل پاسخگو خواهم بود⚘️🌸

کسی نزده 🤺

سلام خانم های زیبا .من نسرین موسوی ،آرتیست آکادمی ریموو بایوتیک، در اهواز هستم . موفق به پاک کردن ریمووهای بسیار مشکی و سنگین در یک جلسه هستم ،همچنین درمانگر آسیب های ناشی از لیزر و ریموووهای تهاجمی ❗️ .آدرس من در روبینو nasrin_mousavi_pmu .هر سوال و مشاوره ای در این مورد داشتید با کمال میل پاسخگو خواهم بود⚘️🌸

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من دو هفته پیش برای اولین بار یه جوانساز ایرانی زدم اگه اشتباه نکنم اسمش زیتریتال بود. قیمتش 7.5 شد. یه کم پوستم بهتر شده یه کم بشاش تر و روشن تر ، ولی انتظارم بیشتر بود . برای دفعه ی بعد یکی بهترش و میزنم. واقعیتش پولم به پروفایلو نمیرسه وگرنه اون بهترینه

من دو هفته پیش برای اولین بار یه جوانساز ایرانی زدم اگه اشتباه نکنم اسمش زیتریتال بود. قیمتش 7.5 شد. ...

پروفایلو خیلی گرونه .

میگن جالپرو صورتی خوبه ...

سلام خانم های زیبا .من نسرین موسوی ،آرتیست آکادمی ریموو بایوتیک، در اهواز هستم . موفق به پاک کردن ریمووهای بسیار مشکی و سنگین در یک جلسه هستم ،همچنین درمانگر آسیب های ناشی از لیزر و ریموووهای تهاجمی ❗️ .آدرس من در روبینو nasrin_mousavi_pmu .هر سوال و مشاوره ای در این مورد داشتید با کمال میل پاسخگو خواهم بود⚘️🌸

من دو هفته پیش برای اولین بار یه جوانساز ایرانی زدم اگه اشتباه نکنم اسمش زیتریتال بود. قیمتش 7.5 شد. ...

دوره های بعدی خودشو بهتر نشون میده ،هر ۶ ماه بزن

سلام خانم های زیبا .من نسرین موسوی ،آرتیست آکادمی ریموو بایوتیک، در اهواز هستم . موفق به پاک کردن ریمووهای بسیار مشکی و سنگین در یک جلسه هستم ،همچنین درمانگر آسیب های ناشی از لیزر و ریموووهای تهاجمی ❗️ .آدرس من در روبینو nasrin_mousavi_pmu .هر سوال و مشاوره ای در این مورد داشتید با کمال میل پاسخگو خواهم بود⚘️🌸

دوره های بعدی خودشو بهتر نشون میده ،هر ۶ ماه بزن

گفت ماه بعد هم یکی دیگه بزن . بعد گفت یه برند ایرانی دیگه هست قیمتش12 تومنه . گفت اون غلظت هیلارونیک اسیدش بیشتره اگه اونو بزنی بهتره ولی اسمش و نگفت

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز