2777
2789

کره ای زیر یک نیست الان

بیوتی او جوسان خوبه بین کره ای ها

در کل ولی تو ضدافتاب رو دست برندای استرالیایی نیست برید تحقیق کنید به حرفم میرسید

اینجا هرچی به تو میگم رو دارم درواقع به خودم هم میگم. اگه همدیگرو تو دنیای واقعی میشناسیم به روی خودت نیار.

کره ای زیر یک نیست الانبیوتی او جوسان خوبه بین کره ای هادر کل ولی تو ضدافتاب رو دست برندای استرالیای ...

اره متاسفانه خیلی گرونه 😭

برند استرالیا چه مارکی مثلا ؟ حتما از کره ای گرونتر هم هست دیگه


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اره متاسفانه خیلی گرونه 😭برند استرالیا چه مارکی مثلا ؟ حتما از کره ای گرونتر هم هست دیگه

الارو قیمتش مناسبه البته تحت لیسانسه من تاییدش نمیکنم. بوندای سندس خوبه

ایرانی دراگ استوری هم الان گرونه دیگه اینا که وارداتیه تکلیفش معلومه

اینجا هرچی به تو میگم رو دارم درواقع به خودم هم میگم. اگه همدیگرو تو دنیای واقعی میشناسیم به روی خودت نیار.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز