amish_69 مدیر استارتر عضویت: 1403/01/14 تعداد پست: 15 عنوان ارایشی 12 بازدید | 4 پست ضد افتاب کره ای میخوام زیاد گرون نباشه حدودا زیر یه تومن باشه در ضمن خوب هم باشه چه مارکی معرفی میکنید 1405/03/25 | 23:15 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ژواااآن عضویت: 1405/03/13 تعداد پست: 2706 کره ای زیر یک نیست الانبیوتی او جوسان خوبه بین کره ای هادر کل ولی تو ضدافتاب رو دست برندای استرالیایی نیست برید تحقیق کنید به حرفم میرسید اینجا هرچی به تو میگم رو دارم درواقع به خودم هم میگم. اگه همدیگرو تو دنیای واقعی میشناسیم به روی خودت نیار.
amish_69 مدیر استارتر عضویت: 1403/01/14 تعداد پست: 15 کره ای زیر یک نیست الانبیوتی او جوسان خوبه بین کره ای هادر کل ولی تو ضدافتاب رو دست برندای استرالیای ... اره متاسفانه خیلی گرونه 😭برند استرالیا چه مارکی مثلا ؟ حتما از کره ای گرونتر هم هست دیگه
ژواااآن عضویت: 1405/03/13 تعداد پست: 2706 اره متاسفانه خیلی گرونه 😭برند استرالیا چه مارکی مثلا ؟ حتما از کره ای گرونتر هم هست دیگه الارو قیمتش مناسبه البته تحت لیسانسه من تاییدش نمیکنم. بوندای سندس خوبهایرانی دراگ استوری هم الان گرونه دیگه اینا که وارداتیه تکلیفش معلومه اینجا هرچی به تو میگم رو دارم درواقع به خودم هم میگم. اگه همدیگرو تو دنیای واقعی میشناسیم به روی خودت نیار.
amish_69 مدیر استارتر عضویت: 1403/01/14 تعداد پست: 15 الارو قیمتش مناسبه البته تحت لیسانسه من تاییدش نمیکنم. بوندای سندس خوبهایرانی دراگ استوری هم الان گر ... خیلی ممنون از راهنماییت