من دیروز 0.5 سیسی ژل زدم. فرمش خوبه. درد خاصی نداره فقط هنوز باهاشون راحت نیستم.فقط اینکه برای لب پایینم تقریبا از تو یه چیز گرد و نسبتا سفتی رو حس میکنم. اصلا از بیرون مشخص نیست. اگر کسی به اون قسمت دقت زیاد بکنه مشخصه چون اصلا بیرون لبم نیست. این درست میشه؟