ayda2002 مدیر استارتر عضویت: 1403/05/30 تعداد پست: 2350 عنوان قد و وزنم 171 بازدید | 23 پست قد 163 بلند حساب میشه؟وزنمم 58چجور دختری ب نظر میام؟ 🍓👻 1405/03/25 | 21:48 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ayda2002 مدیر استارتر عضویت: 1403/05/30 تعداد پست: 2350 دختری با قد ۱۶۳و وزن حدودا ۵۸ وای واقعاا!!!😂😂 🍓👻
utopian عضویت: 1401/03/28 تعداد پست: 3632 دختری با قد ۱۶۳و وزن حدودا ۵۸ دل طعم دوست داشتن را چشید هنوز اما عشق واقعی نرسیده است🤍💋
ayda2002 مدیر استارتر عضویت: 1403/05/30 تعداد پست: 2350 خوبه یه چن سانت بلند تر از منی😁 خوشبحالت من حس میکنم بلندم دوس داشتم چند سانت کوتاهتر باشممم 🍓👻
ii_yasii عضویت: 1402/02/01 تعداد پست: 2076 تقریبا مثل منی ولی توپر تریمن ۱۶۲وزنم ۵۴بنظرم متوسطیم خدایا از ته دلم دعا میکنم که همه مرد/نر/پسرایی که تو نی نی سایت به من درخواست میدن سریعاااا عقیم،نازا و کچل بشن!! حالا دیگه خوددانید!!
زیبایخاص عضویت: 1403/04/12 تعداد پست: 344 خوشبحالت من حس میکنم بلندم دوس داشتم چند سانت کوتاهتر باشممم ن اتفاقا خوبه قدت زیاد بلند نیستی
شاهرخ28 عضویت: 1404/11/16 تعداد پست: 542 خوبه.بیش از این خیلی بده توسنی کردم ندانستم همی. کز کشیدن تنگتر گردد کمند
truly_spelled_annie عضویت: 1404/10/22 تعداد پست: 1796 قد و وزنت خوبه ۱۶۳ متوسط جامعست در جواب سوالت They don’t know that we know they know we know
دیونهزنجیری عضویت: 1403/05/22 تعداد پست: 10528 خوشبحالت من حس میکنم بلندم دوس داشتم چند سانت کوتاهتر باشممم 😐بنظر من متوسطی چالش۱۵ کیلو لاغری در ۳ماه تاریخ شروع۱۰/۲/۱۴۰۵ {وزن ۸۳,۶۰۰} ،وزن کشی اول ۱۶/۲{وزن۸۱,۴۰۰}،وزن کشی دوم۲۳/۲{۸۰,۶۰۰}وزن کشی سوم 30/2{وزن ۷۹,۴۰۰} ،وزن کشی چهارم ۶/۳{۷۹}،وزن کشی پنجم ۱۴/۳ {78}.وزن کشی ششم۲۴/۳{۷۷}