kakarsh مدیر استارتر عضویت: 1405/02/21 تعداد پست: 316 عنوان سلام 149 بازدید | 33 پست نظرسنجی اینجابدینتاپیک. قبل 1405/03/24 | 05:47 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
شیرکاکایو_دامداران عضویت: 1404/11/02 تعداد پست: 596 تایپک قبل نظر سنجی نداره که قفلم هست نی نی یار جان مادرت نترکون دیگه شماره ندارم ؛ کاربر قدیمی
kakarsh مدیر استارتر عضویت: 1405/02/21 تعداد پست: 316 تایپک قبل نظر سنجی نداره که قفلم هست سلام خواهر. اینجا نظر بده
زیرمیزی عضویت: 1398/09/13 تعداد پست: 13402 چون خواهر کوچلو میخوام آهان.پس سفارش بده بدرستن جون عمتون درخواست ندین🤪
شیرکاکایو_دامداران عضویت: 1404/11/02 تعداد پست: 596 سلام خواهر. اینجا نظر بده از همون کرد ها واسش ی خانوم با شرایط خودش پیدا کن یا تو سایت پیدا کن چرا دخر داشته باشه؟ پسر باید داشته باشه وقتط خودت پسر بزرگی نی نی یار جان مادرت نترکون دیگه شماره ندارم ؛ کاربر قدیمی
avakadoooo عضویت: 1405/03/21 تعداد پست: 215 اسی حس میکنم بچه ای میشه تو پرسشنامه پژوهش روانشناسی من که لینکشو این پایین گذاشتم شرکت کنی و کمک کنی لیسانسمو بگیرم؟🫠🎀😁 لایک کن لینکشو برات بفرستم 🫶🏻
kakarsh مدیر استارتر عضویت: 1405/02/21 تعداد پست: 316 از همون کرد ها واسش ی خانوم با شرایط خودش پیدا کن یا تو سایت پیدا کن چرا دخر داشته باشه؟ پسر باید دا ... نه دختر. کوچولو که خواهر بشه براممث. ی کوه پشتتش باشم
شیرکاکایو_دامداران عضویت: 1404/11/02 تعداد پست: 596 نه دختر. کوچولو که خواهر بشه براممث. ی کوه پشتتش باشم خوب امکان داره بفهمن بابات پسر بزرگ داره اونا قبول نکنن ولی امکان قبول کردنم هست ؛ بابات باید انتخواب کنه نه که تو بر اثاث دختر داشتنش چرا نمیخوای پست داداش کوچولوت باشی ؟😆ایشالا خودت دختر دار میشی نی نی یار جان مادرت نترکون دیگه شماره ندارم ؛ کاربر قدیمی
kakarsh مدیر استارتر عضویت: 1405/02/21 تعداد پست: 316 خوب امکان داره بفهمن بابات پسر بزرگ داره اونا قبول نکنن ولی امکان قبول کردنم هست ؛ بابات باید انتخوا ... من زندگیم. جدا ست.از پسر و داداش. متنفرم