2777
2789
عنوان

ما لاغرا

57 بازدید | 13 پست

فکر میکنیم غذا زیاد میخوریم من امروز مانکن نصب کردم کلی هم چی خوردم البته شاید چون بعضی هاش کم کالری شد ۱۱۰۰😑😐 در حالی که باید ۳۰۰۰ مصرف کنم برای افزایش وزن

واقعا چاق شدنم پول میخوادا😑😐


من با کلییبی هزینه ۱۵ تا افزایش داشتم

رهــــا..................................................................................... اینجا سعی میکنم مواظب تایپ کردنم باشم ؛ چون پشت هر اکانتی قلبی میتپــ🩷ـــه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارع وای هزینه هم میخواد واقعا شما روزانه چند کالری مصرف کردید

برا چن سال پیشه یادم نیس چقدر بود ، ولی سعی میکردم چیزای پرکالری بخورم یا اگه کم کالری بود زیاد میخوردم ، برا من سختیش صبحونه بود چون کلا نمیخورم اگه بخورم هم کم بخاطر همین حالم بده میکرد زیاد میخوردم ادامه ندادم ،البته الان وزنم خوبه

چشکلی


پیش متخصص تغذیه رفتم با دارو

. بدون افزایش سایز توی ۴ ماه . ۵۶ کیلو شدم

۱۵ تا افزایش

رهــــا..................................................................................... اینجا سعی میکنم مواظب تایپ کردنم باشم ؛ چون پشت هر اکانتی قلبی میتپــ🩷ـــه

خب متخصص تغذیه شربت اشتها آوری چیزی هم معرفی کرد ؟


بله . قرص و شربت اشتها اور و کلی ویتامین

اسمشون یادم نیست

پیشنهاد میکنم از یه دکتر سوال کنی


رهــــا..................................................................................... اینجا سعی میکنم مواظب تایپ کردنم باشم ؛ چون پشت هر اکانتی قلبی میتپــ🩷ـــه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز