2789
عنوان

خیانت

106 بازدید | 15 پست

سلام من الان چند ماهی میشه که با زور خانوادم ازدواج مردم با پسر عمم اون ۳۰سالشه و من ۱۷سالمه

هفته ای یبار از سر کار میاد خونه چون راهش دوره کلا کارش اینطوریه با عموی کوچیکم خونه ی اون عموم میمونن

الان بعد از یک هفته که اومد دیدم گردنش کبوده وقتی ازش پرسیدم هیچ توضیحی نداد و ساکت شد و گفت اشتباه فکر میکنی

منم بهش شک دارم چون قبلاً بهم گفته بود حتی اگه برم با کسی هم نمیزارم بفهمی

اون به کنار به جهنم که خیانت کرده

منی مه با زور شوهرم دادن و ایندمو خراب کردن چکار کنم با خودم

تو فکر اینم که اگه خیانتش ثابت شد بلا فاصله طلاق میگیرم و به حرف هیچکس گوش نمیکنم

میخام ایندفعه خودم برای خودم تصمیم بگیرم

من دختری بودم کع کلی برای ایندم برنامه داشتم موقع امتحانات ۱۰تا۱۲یاعت در روز درس میخوندم ،هدف هامو دنبال میکردم و کلی برای خودم برنامه ریزی میکردم

برای کاری که دوست داشتم انجام بدم

نگاه میکردم ببینم چطور سرمایه اولیه به دست بیارم که بتونم کارمو شروع کنم و فلان...

با مجبور کردنم به ازدواج تمام رویا های منو سوزوندن الانم بهم میگن باید توی سن۱۷ سالگی بچه دار بشم که عمرا اجازه نمیدم و بچه نمیارم لطفا شما که بزرگترید بهم کمک کنید بگید چیکار کنم

مامانم به شدت طرف شوهرمه و اگه بگم طلاق میخام میگه میخای آبروی مارو ببری





نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم 🥲 تامیتونی از همسر پدوفیلت پول بگیر جمع کن چون خیانتشم ثابت بشه باز بعید میدونم خانوادت پشتت باشن و برو یه مهارتی یاد بگیر بعدها بدردت میخوره اگه میتونی همسرت به زبون بگیر بزاره کنکور بدی درستو ادامه بدی در امد همسرت فکر کنم خوبه اگه خسیس نباشه بتونی برای خودت سرمایه جمع کنی جدا بشی بهتره

اثبات لازم نداره وقتی خودتون ب اثباتش رسیدین ،با خیانتکار هم نمونین با دوتا اقدامات مهریه با نفقه جدا بشین نمونین باخیانتکار

هرکسی مشکل حقوقی و ساده تر بگم دادگاهی احتیاج به کمک داشت بهم اطلاع بده کمک کردن غیرمالی از علاقه های قلبیم هست حضورم درهرپرونده ای تاحالاشکر خدا باخت نداشته !!! چون ما با پروردگار معامله میکنیم نه بنده هاش با خدا فقط زد و بند کنین همش سوده [واقعیت میگه هزارنفر از وکیل های محترم هم به من نمیتونن اصلا برسن]بعدیادت نره تو زندگیت مجبور نیستی به هیچ کسی راجع به چیزی جواب پس بدی به غیر از خدات وجدانت اینو هیچ وقت یادت نره در عالم هرکسی ممکنه قلب داشته باشه ولی نه [وجدان]هیچ وقت کسی قضاوت نکن! اگرقضاوت کردی فقط برای اینکه گناهاتش باگناهات توفرق داره، انسانیت و معرفت وجدان آسوده و اراده ومهربونی داشتن سبک زندگی نجیب زاده هاست انگاری قرن ماروزگار مرگ انسانیت هست انسانیت گاهی یک لبخندهس یک آرامش امنیت ک محکم میگه نترس من هستم کمکت میکنم که به احساسات و روح یک انسان غمگین سقوط رسیده آرامش هدیه میکنی چشم بهم بزنید عمرتون میگذره پس حواستون به تلف شدن روزها تون در آشفتگی هاباشه

اثبات لازم نداره وقتی خودتون ب اثباتش رسیدین ،با خیانتکار هم نمونین با دوتا اقدامات مهریه با نفقه جد ...

رفتم روی اکانت روبیکاش ، دیدم به زنه گفته بیا پیشم بخاب

من امشب اومدم خونه مامانم

دیشب که فهمیدم خیانت کرده وقتی خوابید رفتم رو اکانتش

سکس داشتن انگار باهم میخام مدرک کافی جمع کنم و ازش جدا بشم

حیف. دارم میشم با همچین مردی

رفتم روی اکانت روبیکاش ، دیدم به زنه گفته بیا پیشم بخاب من امشب اومدم خونه مامانم دیشب که فهمیدم خیا ...


مدرک ات کافیه ، شنبه اقدامات دادخواست مهریه و دادخواست نفقه و دادخواست عسروحرج با دلیل خیانت داشته باشین از دفاترقضایی

هرکسی مشکل حقوقی و ساده تر بگم دادگاهی احتیاج به کمک داشت بهم اطلاع بده کمک کردن غیرمالی از علاقه های قلبیم هست حضورم درهرپرونده ای تاحالاشکر خدا باخت نداشته !!! چون ما با پروردگار معامله میکنیم نه بنده هاش با خدا فقط زد و بند کنین همش سوده [واقعیت میگه هزارنفر از وکیل های محترم هم به من نمیتونن اصلا برسن]بعدیادت نره تو زندگیت مجبور نیستی به هیچ کسی راجع به چیزی جواب پس بدی به غیر از خدات وجدانت اینو هیچ وقت یادت نره در عالم هرکسی ممکنه قلب داشته باشه ولی نه [وجدان]هیچ وقت کسی قضاوت نکن! اگرقضاوت کردی فقط برای اینکه گناهاتش باگناهات توفرق داره، انسانیت و معرفت وجدان آسوده و اراده ومهربونی داشتن سبک زندگی نجیب زاده هاست انگاری قرن ماروزگار مرگ انسانیت هست انسانیت گاهی یک لبخندهس یک آرامش امنیت ک محکم میگه نترس من هستم کمکت میکنم که به احساسات و روح یک انسان غمگین سقوط رسیده آرامش هدیه میکنی چشم بهم بزنید عمرتون میگذره پس حواستون به تلف شدن روزها تون در آشفتگی هاباشه

جدا شو،سن کمی داری تلاش کن موفق بشی وقتی شوهرتو نه دوس داری نه چیزی چرا میخای به پاش بسوزی

اصلا نمیخام به پاش بسورم اصلاااا فقط میخام مدرک کافی جمع کنم که بتونم راحت طلاق بگیرم ازش

ارزشم خیلی بالاتر از موندن با اونه

دارم تلاشمو میکنم میخام درسمو ادامه بدم و موفق بشم

شاید در اینده فرصت های خیلی خوبی داشته باشم

عزیزم 🥲 تامیتونی از همسر پدوفیلت پول بگیر جمع کن چون خیانتشم ثابت بشه باز بعید میدونم خانوادت پشتت ...

من الان کلاس یازدهممالانم به زور دارم درس میخونم چون همش بهم میگن نباید بخونی اما حرف گوش نمیکنم

مدرک ات کافیه ، شنبه اقدامات دادخواست مهریه و دادخواست نفقه و دادخواست عسروحرج با دلیل خیانت داشته ب ...

واقعا کافیه ؟؟

یا منتظر بمونم مدرک بیشتری جمع کنم؟

شوهرم گفت که بره سر کار این هفته پنجشنبه و جمعه نمیاد مرخصی

میخام ببینم میره پیش اون یا نه از پیام هاشون اسکرین بگیرم اگه تلفنی حرف نزدند،الان از چتاشون دو صفحه عکس دارمچون شوهرم قبلیا رو پاک کرده بود

منتظرم باز پیام بده بهش ببینم چی میگن

واقعا کافیه ؟؟یا منتظر بمونم مدرک بیشتری جمع کنم؟شوهرم گفت که بره سر کار این هفته پنجشنبه و جمعه نمی ...

مگه نگفتین روبیکا بوده؟

هرکسی مشکل حقوقی و ساده تر بگم دادگاهی احتیاج به کمک داشت بهم اطلاع بده کمک کردن غیرمالی از علاقه های قلبیم هست حضورم درهرپرونده ای تاحالاشکر خدا باخت نداشته !!! چون ما با پروردگار معامله میکنیم نه بنده هاش با خدا فقط زد و بند کنین همش سوده [واقعیت میگه هزارنفر از وکیل های محترم هم به من نمیتونن اصلا برسن]بعدیادت نره تو زندگیت مجبور نیستی به هیچ کسی راجع به چیزی جواب پس بدی به غیر از خدات وجدانت اینو هیچ وقت یادت نره در عالم هرکسی ممکنه قلب داشته باشه ولی نه [وجدان]هیچ وقت کسی قضاوت نکن! اگرقضاوت کردی فقط برای اینکه گناهاتش باگناهات توفرق داره، انسانیت و معرفت وجدان آسوده و اراده ومهربونی داشتن سبک زندگی نجیب زاده هاست انگاری قرن ماروزگار مرگ انسانیت هست انسانیت گاهی یک لبخندهس یک آرامش امنیت ک محکم میگه نترس من هستم کمکت میکنم که به احساسات و روح یک انسان غمگین سقوط رسیده آرامش هدیه میکنی چشم بهم بزنید عمرتون میگذره پس حواستون به تلف شدن روزها تون در آشفتگی هاباشه

بله از روبیکا بودن رفتم رو اکانتش وقتی خواب بود

کافیه ،با دو تا دادخواست دیگ بزنین مهریه تا ۱۴ نفقه از دوران عقدتا ماه جاری با تائید کارشناس و عسروحرج دلیل خیانت مدرک پرینت پیام هاشون

هرکسی مشکل حقوقی و ساده تر بگم دادگاهی احتیاج به کمک داشت بهم اطلاع بده کمک کردن غیرمالی از علاقه های قلبیم هست حضورم درهرپرونده ای تاحالاشکر خدا باخت نداشته !!! چون ما با پروردگار معامله میکنیم نه بنده هاش با خدا فقط زد و بند کنین همش سوده [واقعیت میگه هزارنفر از وکیل های محترم هم به من نمیتونن اصلا برسن]بعدیادت نره تو زندگیت مجبور نیستی به هیچ کسی راجع به چیزی جواب پس بدی به غیر از خدات وجدانت اینو هیچ وقت یادت نره در عالم هرکسی ممکنه قلب داشته باشه ولی نه [وجدان]هیچ وقت کسی قضاوت نکن! اگرقضاوت کردی فقط برای اینکه گناهاتش باگناهات توفرق داره، انسانیت و معرفت وجدان آسوده و اراده ومهربونی داشتن سبک زندگی نجیب زاده هاست انگاری قرن ماروزگار مرگ انسانیت هست انسانیت گاهی یک لبخندهس یک آرامش امنیت ک محکم میگه نترس من هستم کمکت میکنم که به احساسات و روح یک انسان غمگین سقوط رسیده آرامش هدیه میکنی چشم بهم بزنید عمرتون میگذره پس حواستون به تلف شدن روزها تون در آشفتگی هاباشه

کافیه ،با دو تا دادخواست دیگ بزنین مهریه تا ۱۴ نفقه از دوران عقدتا ماه جاری با تائید کارشناس و عسروح ...

واقعااا..ممنون از راهنماییتون

حتما ازش جدا میشم چون نمیتونم اینجوری زندگی کنم بهم میگن همهشوهرای ماهم همینکارا رو میکند و قبلا هم کردن بمون و بساز منمیگم مثل شما نیستم من

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز