2777
2789
عنوان

دلم گرفته

59 بازدید | 12 پست

هفته ی پیش این موقع تو حرم امام رضا بودم بعد از سالها چقدر زود گذشت الان دلم تنگه کاش بشه دوباره برم 🥲فضای اونجا پر از انرژی مثبت انگار تو یه دنیای دیگه ای اومدم شهرمون انگار تو زندانم مخصوصا که هیچکیم ندارم اینجا

امام رضا عشقه

دیشب همه شب در برم آن سلسله مو بود من بودم و او بود می بود و سه تا بود و صبا بود و سبو بود من بودم و او بود دامان چمن پر گل و در دامن گلزار من بودم و دلدار مه دلکش و گل نغز و هوا غالیه بو بود من بودم و او بود،،،لطفا مردا درخواست دوستی ندین، خسته شدم از دستتون

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

میفهمم دلتنگی بعد از مشهد خیلی طبیعیه اون فضا آرامش خاصی داروقتی میگی هیچکی نداری اینجا یعنی احساس ت ...

خیلی... با اینکه با بچه هام سرگرم ولی فقط بیکار باشم هزار جور فکرای منفی میاد تو سرم

خیلی... با اینکه با بچه هام سرگرم ولی فقط بیکار باشم هزار جور فکرای منفی میاد تو سرم


آدمایی که تنهان ولی بچه دارن این دوگانه رو خیلی حس میکنن
د چه جور فکرایی میان سرت؟

آدمایی که تنهان ولی بچه دارن این دوگانه رو خیلی حس میکنن د چه جور فکرایی میان سرت؟

چی بگم والا 😔احساس پوچی خودکشی آنقدر تو خونه موندم اصلا انگار ارتباط گرفتن هم برام خیلی سخت شده

چی بگم والا 😔احساس پوچی خودکشی آنقدر تو خونه موندم اصلا انگار ارتباط گرفتن هم برام خیلی سخت شده


خیلی سنگینه و تنهایی داری زجر میکشی. الان با اورژانس اجتماعی ۱۲۳ تماس بگیر اونا میتونن کمک کنن. بچههات بهت نیاز دارن.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

زنداداشم

aszxc | 25 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز