2777
2789
عنوان

کنکور

79 بازدید | 11 پست

بچه ها من هفت سال از درس دور بودم

کلی مسیر زندگیم اشتباه بود زمان کنکورم نامادریم اجازه نداد من درس بخونم وارد بازار کار شدم ولی من خیلی دندانپزشکی رو دوست دارم کسیو توی اقوام دیدید که توی دوماه صفر باشه از درس دور باشه و سهمیه داشته باشه قبول بشه سهمیه ۲۵ دارم

ازتون خواهش میکنم توی تیپیکم توهینی چیزی نکنید واقعا اگر کسی رو داشتم که میتونستم بپرسم ازش اینجا بازگو نمیکردم

سهمیه رو استفاده نکن آه کنکور ها پشتته حداقل من یکی هیچوقت آدم سهیمه ای رو نمیبخشم

🦋آناهیـــتا🦋 پروف خودمم طرفداران کودک همسری ، زن ستیز ها و افرادی که افکار پارینه سنگی دارن با من بحث نکنید وقت ، نت و کاربریم مهم تر از شماست🙂

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دندانپزشکی نه ولی رشته های دیگه چرا هست

اگه همونی هستی که باهات دعوا یا بحثم شده و یا کامنتی رو بر علیه من لایک کردی و اتفاقی تو تاپیکت شرکت کردم بدون اسم کاربریت اصلا یادم نبوده

سهمیه ۲۵ رو بعضیا میگن تاثیرش زیاده و روی قبولیت خیلی تاثیر داره یذره بخونی راحت قبول میشی

هفده گذشته رفتم پیش یه مشاور گفت هفت سال از درس دور بودی نمیتونی و این داستانا

هفده گذشته رفتم پیش یه مشاور گفت هفت سال از درس دور بودی نمیتونی و این داستانا


فک نکنم والا ربطی داشته باشه با موسسه خوب پیش برو امسال که نمیتونی دیگه ایشالله سال بعد همه ی تلاشتو بکن

من خودم ماز ثبت نام کردم خیلیا رو دیدم فقط دوازدهم با ماز پیش رفتن بدون سهمیه قبول شدن تو یه سال شما هم قطعا میتونی ♥️

...Love is Love 🎀

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش