2789

نهاییا تو اسمونه

نمیاد پایین


تنهام. ۱۸ سالگی، آدم خودش نصف جهان مشکلاته! از یه طرف درس و تست، از اون یکی طرف آینده مبهم، از اون یکی هم اضطراب که مثل مهمون ناخونده میاد و نمیره. تو سن ۱۸.۱۷ سالگیم چن بیماریو باهم دارم ولی نمیخام ناشکری کنم(خیلیاهم دارن مث من هستن)...خیلی از همسنامو میبینم درگیر کنکور و خوشگذرونی و...هستن ولی من با خانواده دارم بخاطر بیماری هام دست و پنجه نرم میکنم. حیف که ظرفیت تریاک و سیگار ندارم یا استفاده میکردم. شنیدم نباید بیماری هارو به کسی گف ولی من میگم خالی بشم. خداروشکر راضیم و زندگیم میگذرونم شماهم بگذرونین از خدا راضی باشین، خدا بدبختارو دوس داره اینطور شنیدم.

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

تا اخر خرداد ادامه دار باشه یا ی ماه میوفته عقب یا داخلیه

اگر ادامه دار سه یازدهم برمیدارند داخلی کنن؟

لطفا لطفا لایک نکنید❌❌ و آقایون درخواست دوستی ندین❌

اگر ادامه دار سه یازدهم برمیدارند داخلی کنن؟

ببین هر روز یه حرفی میزنن امسال قرار بود تاثیر و مثبت کنن چند روز پیش میخواستن خبر رسمیشو اعلام کنن که فرداش گفتن قطعیه مثبت نمیشه حالا گفتن اگه تا اخر خرداد ماه جنگ تموم نشه داخلی برگزار میشن هم دوازدهم هم یازدهم ولی وقتی یازدهم هم نهایی هستش و تاثیر قطعی داره بعد از جنگ باید حضوری امتحان بدی

🖤

ببین هر روز یه حرفی میزنن امسال قرار بود تاثیر و مثبت کنن چند روز پیش میخواستن خبر رسمیشو اعلام کنن ...

آخه تا کی یازدهم خودش مهر. باید بره۱۲

کلن مثبتش نمیکنن اگر ادامه دار شد؟

لطفا لطفا لایک نکنید❌❌ و آقایون درخواست دوستی ندین❌

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز