ranginkamooon مدیر استارتر عضویت: 1398/04/22 تعداد پست: 122 عنوان افسردگی 19 بازدید | 0 پست سلام کیا برای افسردگی یا حملات پانیک و هراس کپسول دپریلکس یا ونلافاکسین استفاده میکنند .عوارضی دارید با مصرفش؟ 1405/03/17 | 22:46 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب