ramtin76 مدیر استارتر عضویت: 1404/09/07 تعداد پست: 43 عنوان ماشین 20 بازدید | 2 پست آقا ماشین دمای موتورش بالاتر از حد مجاز میره فکر کنم هوا داره روش هواگیری درست چیهدرسته میگن درب رادیاتور را باز بزار و بعد آروم کار بده هوا خارج میشه 1405/03/17 | 19:45 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب