2777
2789
عنوان

کربلا❤️‍🩹

39 بازدید | 14 پست

بچها من خالم رفته کربلا چند روزه دیگه میادبرای اولین بار پونصد هزار تومن پول بدیم خوبه وخواهرم که متاهله شیرینی گفت بخریم ولی شیرینی به چشم نمیاد بعدشم پول نداریم بنر بزنیم ...نظرتون اینم اضافه کنم ما دختر خالم کع فوت کرد برای از عزا در آوردن یک میلیون پول دادیم چون میدونیم لباس بخره با سلیقه خودش بخره یکی از خواهرمم با داداشم که همشون ازدواج کردن یو میلیون نفری پول دادیم وخواهرم دیگم سکه پارسیان پارسال داد چون آلام بعضی ها میگن پونصد کمه چون اینم باید قرض بگیریم حقوق مون رو ندادن. شرمنده طولانی شد😊😊😊😊

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ب نظرم اصلا پول لازم نیسمعمولا برا بچه ها پول میبرن گل و شیرینی کوچیک هم کافیه

آخه میدونم پول رو بیشتر میپسنده میگم والا ما همه جوره در خدمتشونیم شیرینی هم ببریم میگن اره همگی شیرینی آوردن

راستی میدونین هزینشون چقد شده؟ منم خیلی دوست دارم برم..

والا با قرعه رفته مفتی🤣🤣🤣وگرنه دامادمون خیلی میره کربلا با کاروان بری بهتره هزینه دقیق نمیدونم

آخه میدونم پول رو بیشتر میپسنده میگم والا ما همه جوره در خدمتشونیم شیرینی هم ببریم میگن اره همگی شیر ...

طلب ک ندارن... قربون زیارت بشم خدا توفیق بده ک خودش بزرگترین هدیه اس.

خوب پونصد هم کمه براشون اینجور ک معلومه...

ولی مهم نباشه هر چی در توانت هس...

خدایا شکرت برای همه چیز

طلب ک ندارن... قربون زیارت بشم خدا توفیق بده ک خودش بزرگترین هدیه اس. خوب پونصد هم کمه براشون اینجور ...

اتفاقا طلب کارن ازهمه زنگ زده به اونیکی دختر خالم گفته بنر بزنید گل بخرید ما مراسم دخترش رو راه انداختیم دریغ از تشکر پرو پرو زنگ میزنن میگن بیاید مراسم داریم خونه تمیز کنیم میوه پک کنی اره هرچقدر هم بدیم راضی نمیشن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز