بچها من خالم رفته کربلا چند روزه دیگه میادبرای اولین بار پونصد هزار تومن پول بدیم خوبه وخواهرم که متاهله شیرینی گفت بخریم ولی شیرینی به چشم نمیاد بعدشم پول نداریم بنر بزنیم ...نظرتون اینم اضافه کنم ما دختر خالم کع فوت کرد برای از عزا در آوردن یک میلیون پول دادیم چون میدونیم لباس بخره با سلیقه خودش بخره یکی از خواهرمم با داداشم که همشون ازدواج کردن یو میلیون نفری پول دادیم وخواهرم دیگم سکه پارسیان پارسال داد چون آلام بعضی ها میگن پونصد کمه چون اینم باید قرض بگیریم حقوق مون رو ندادن. شرمنده طولانی شد😊😊😊😊
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
اتفاقا طلب کارن ازهمه زنگ زده به اونیکی دختر خالم گفته بنر بزنید گل بخرید ما مراسم دخترش رو راه انداختیم دریغ از تشکر پرو پرو زنگ میزنن میگن بیاید مراسم داریم خونه تمیز کنیم میوه پک کنی اره هرچقدر هم بدیم راضی نمیشن