2777
2789
عنوان

سلام😅😅

| مشاهده متن کامل بحث + 673 بازدید | 33 پست

[QUOTE=414219389]نه مامان من از بچگی میگفت آدم باید غلام حلقه به گوش خانومش باشه روی حرف اون حرف نزنه و نزاره سختی بک

اگر عمل کنی بهش و اون خانم هم از خوبی های شما سواستفاده نکنه و هر دو به هم احترام بزارید، خیلی هم خوبه.اتفاقا مرد خوب باشه، زن براش هر کاری میکنه.البته اونقد هم لوس نشی که حالش و به هم بزنی

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نه خیلی هم خوشحال شدم حالا که بیشتر فکر میکنم درست میگید شاید ناراحت بشه اره باید کمتر بیام یا کلا ن ...

امیدوارم همیشه موفق وسربلند باشی ...دلت خوش وتنت سلامت 😊😊😊🙏🙏🙏🙏

گاهی گمان نمیکنی ولی خوب میشود💓گاهی نمیشودکه نمیشود که نمیشود💓گاهی هزاردوره دعا بی اجابت است💓گاهی نگفته قرعه به نام تومیشود💓گاهی گدای گدایی وبخت باتویارنیست💓گاهی تمام شهرگدای تومیشود💓کاری ندارم کجایی وچه میکنی💓بی عشق سرمکن که دلت پیر میشود💓برای خوشبختی دخترم دعاکنید 💓دخترم بهترین اتفاق زندگیم💓🇮🇷ایرانم🇮🇷آقایون محترم لطف بفرمایید به بنده درخواست دوستی ندید وگرنه اسمتون را به عنوان مزاحم به نی نی یار اطلاع میدم ...باتشکر

اگه بگه آسمون آبی نیست صورتیه قبول میکنم با خودم میگم شاید اون بهتر میدونه

ولی سعی کن انقدر هم بهش بها ندی ممکن ازت سواستفاده کنه پررو شه یه مقدار هم خط و نشون بزار واسه خودت

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز