ای خدا غصـــه نخور! از تو فراری نشدم!... بعد از آن حادثـــه در کفر تو جاری نشدم ... با وجودیکه به حکم تـــو دلم زخمی شد ... شاکی از اینکه مـــرا دوست نداری نشدم ...🫂
چند تا رنگ و ترکیب کن بزن ...ولی قبلش بنظرم سه صفر بزن بشور یه چند درجه روشنتر میشه ..مثل دکلره هم نیست آسیب بزنه ..البته من خودم دکلره میکنم چون اکثرا رنگ به تنهایی جالب نمیشه
به من بگو بریم قدم بزنیم تو🌧چای بخوریم،بخندیم ،دراز بکشیم زیر🌧من آدم این طبیعتم 💑
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.