2777
2789
عزیزم منم تو دوره بعد انتقال یکی انتقال دادن برامکدوم مرکز انجام دادین؟استراحت مطلقی یا نه؟

من بیمارستان پیامبران

کارخونه دو روز گذشته انجام ندادم اما امروز تنهام پاشدم یه کم تی کشیدم وغذا برای خودم آماده کردم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من بیمارستان پیامبرانکارخونه دو روز گذشته انجام ندادم اما امروز تنهام پاشدم یه کم تی کشیدم وغذا برای ...

عزیزم بعد ای وی اف تی و جارو نکش!

فقط کارهای خیلی سبک لطفا

با توکل به خدا، منتظرم💖

عزیزم بعد ای وی اف تی و جارو نکش!فقط کارهای خیلی سبک لطفا

موقع تی کشیدن آروم تکون میدادم که فشار وارد نکنم راستی ترشحات سفیدم خیلی دارم همش احساس میکنم یه چیزی ازم میچکه

نمیدونم بخاطر شیافه یا چی

موقع تی کشیدن آروم تکون میدادم که فشار وارد نکنم راستی ترشحات سفیدم خیلی دارم همش احساس میکنم یه چیز ...

من امپول پروژسترون میزدم مثل شما بودم ترشح سفید داشتم هی فکر میکردم الان پریود میشم، نگران نباش

کی آزمایش خون داری بسلامتی؟

با توکل به خدا، منتظرم💖

۱۳ شما الان چه مرحله ای هستین؟

من اگر خدا بخواد و همه چی خوب پیش بره دو هفته دیگه انتقال دارم. از روز دو پریود رفتم سونو و افتادم تو سیکل انتقال. جنین فریز دارم.

با توکل به خدا، منتظرم💖

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز