2789
عنوان

اقدام

163 بازدید | 2 پست

من خیلی دو دلم برای اقدام به بارداری

خودمون خونه داریم مستاجر نیستیم

وضع مالیمون هم متوسط هست ولی خیلیم جالب نیس در حدی که همون ماه تموم میشه چیز زیادی برای پس انداز نمیمونه عیدی اینا هم ک میدن میدیم خرج ماشین چون مدام یجاش خراب میشه

خودم یکم نگرانم نمیدونم موقعش هست یا نه

برای اقدام دکتر رفتم آزمایش دادم حتی

همسرم هم خیلی دلش میخواد

خانواده همسرم خیلی دوس دارن بچه ولی خانواده خودم هیچ خودمو دیگ گردن نمیگیرن چه برسه به بچه مو

محل سکونتمون هم با مامانم اینا تو یه شهره چندتا خیابون فاصله اس و با خانواده شوهرم حدودا نیم ساعت فاصله داریم

خودم ۲۲ سالمه شوهرم ۲۷

دو سالم هس ک ازدواج کردیم

میشه راهنماییم کنین لطفا

من ۳۳ سالمه از بس جلوگیری کردم الان دگ باردار نمیشم

ب خودت ظلم نکن.

بزار ی بچه بیار اگر نخواستی وگ نیار.

وگرنه میری زیر بار میلیون ها تومن خرج و داروهای هورمونی خطرناک

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

اتاق عمل

chgrsch | 6 دقیقه پیش

خدایا منو بکش

448909 | 7 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز