2777
2789
عنوان

تنهایی

24 بازدید | 0 پست

ما دو خواهریم .خواهرم خیلی بی احساس و پر خاشگره و منطقی و حسابگر انگار فقط درس خوندن بلده .مادرم مهربونه ولی اونو بیشتر از من دوس داره. من احساسی ام و دوس دارم خواهرم هین دوستم باشه چون دوست صمیمی ندارم و بقیه دوستام(توی دانشگاه) یکم حسودطورن خوشم نمیاد فاصله می گیرم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز