دیشب بودیم خونه مادرشوهرم.شوهرم به پسر خالش میگفت بچه بیار.خاله شوهرم میگف این انقدر بچه بچه میکنه لابد خودش میخواد بیاره.مادر شوهرم میگفت اره خودشون نمیارن به بقیه میگن.گفتم ما هنوز هیچجا باهم نرفتیم اول یه چنجا بگردیم بعد .شوهرم گفت اینهمهههه جا رفتیم باهم کههه.خالش گفت بذار یکم استراحت کنن.من تازه یکسالو سه ماهه عروسی کردم.خیلی حالم بده.خواهر شوهرم بعد شیش سال بچه اورد .سر من چرا انقد زبون دارن ؟؟؟؟