2777
2789

من میخوام برم مزو تراپی

اگر از من بپرسن قشنگ‌ترین واژه‌ای ای که یاد گرفتی چیه؟میگم پذیرش...پذیرفتن شرایط با تمام سختی هاش،پذیرفتن آدما با تمام نقص هاشون، پذیرفتن این که مشکلات هست ولی باید ادامه داد، پذیرفتن اینکه گاهی اشتباه می‌کنم ،پذیرفتن اینکه من کامل نیستم، پذیرفتن تموم فقدان هااا، پذیرفتن تمام از دست دادن ها 🌱 شکست خوردن هااا ،رها شدن هااا داشتن پذیرش یعنی پایان دادن تمام دعواها و اختلاف‌ ها 🤍پایان حال بد وجنگ و اعصاب و شروع آرامش....بپذیرید بچه‌ها همه چیز رو بپذیرید و رها کنید...اگر کسی دوستون نداره ،اگر کسی ارتباطش رو باهاتون کم می‌کنه اگر کسی ازتون متنفره اگر کسی ازتون دور میشه اگر زندگی اونطور که میخواستین پیش نمیره هیچی جز پذیرش و گذشتن نشون نمی‌ده...چقدر بالغ هستید 🌻یه عدد نومزد دارم که تمام منه:)💚 جان من است او 🤭درخواست دوستی به هیچ عنوان ندید و قبول نمیکنم باتچکر 💙

منو دکترم نمی برن به خاطر جوشام و متاسفانه اختیارم دست خودم نیست و مستقل نیستم خودم بتونم برن

باشد که روزگار بچرخد به کام دل❄️باشد که غم خجل شود از صبر قلب ما 🌊 و یک روزی کودکی خود را بغل می کنم 🫂و بهش می گم همه چی درست میشه دلبندم صبر کن ...🫶🏻

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا مگه چند سالته

۱۷

میگن روش های خانگی برو حل میشه یا مثلا فلان قرص رو بخور یا مثلا دیگه تو ما ارثیه و با این چیزا حل نمیشه

باشد که روزگار بچرخد به کام دل❄️باشد که غم خجل شود از صبر قلب ما 🌊 و یک روزی کودکی خود را بغل می کنم 🫂و بهش می گم همه چی درست میشه دلبندم صبر کن ...🫶🏻

۱۷ میگن روش های خانگی برو حل میشه یا مثلا فلان قرص رو بخور یا مثلا دیگه تو ما ارثیه و با این چیزا حل ...

قرص آزیترومایسن و پماد آداپالن بخر استفاده کن

اگر از من بپرسن قشنگ‌ترین واژه‌ای ای که یاد گرفتی چیه؟میگم پذیرش...پذیرفتن شرایط با تمام سختی هاش،پذیرفتن آدما با تمام نقص هاشون، پذیرفتن این که مشکلات هست ولی باید ادامه داد، پذیرفتن اینکه گاهی اشتباه می‌کنم ،پذیرفتن اینکه من کامل نیستم، پذیرفتن تموم فقدان هااا، پذیرفتن تمام از دست دادن ها 🌱 شکست خوردن هااا ،رها شدن هااا داشتن پذیرش یعنی پایان دادن تمام دعواها و اختلاف‌ ها 🤍پایان حال بد وجنگ و اعصاب و شروع آرامش....بپذیرید بچه‌ها همه چیز رو بپذیرید و رها کنید...اگر کسی دوستون نداره ،اگر کسی ارتباطش رو باهاتون کم می‌کنه اگر کسی ازتون متنفره اگر کسی ازتون دور میشه اگر زندگی اونطور که میخواستین پیش نمیره هیچی جز پذیرش و گذشتن نشون نمی‌ده...چقدر بالغ هستید 🌻یه عدد نومزد دارم که تمام منه:)💚 جان من است او 🤭درخواست دوستی به هیچ عنوان ندید و قبول نمیکنم باتچکر 💙

۱۷ میگن روش های خانگی برو حل میشه یا مثلا فلان قرص رو بخور یا مثلا دیگه تو ما ارثیه و با این چیزا حل ...

ن باید بری پیش متخصص اگه جوش زیاد داری عزیزم خونوادتو راضی کن

فرزند ایران و جان فدای میهن.... 🫀🫂🥀

خوبه رفتی تاحالا

نه اولین باره

پوستم خوبه ها ولی بازم میخوام برم

اگر از من بپرسن قشنگ‌ترین واژه‌ای ای که یاد گرفتی چیه؟میگم پذیرش...پذیرفتن شرایط با تمام سختی هاش،پذیرفتن آدما با تمام نقص هاشون، پذیرفتن این که مشکلات هست ولی باید ادامه داد، پذیرفتن اینکه گاهی اشتباه می‌کنم ،پذیرفتن اینکه من کامل نیستم، پذیرفتن تموم فقدان هااا، پذیرفتن تمام از دست دادن ها 🌱 شکست خوردن هااا ،رها شدن هااا داشتن پذیرش یعنی پایان دادن تمام دعواها و اختلاف‌ ها 🤍پایان حال بد وجنگ و اعصاب و شروع آرامش....بپذیرید بچه‌ها همه چیز رو بپذیرید و رها کنید...اگر کسی دوستون نداره ،اگر کسی ارتباطش رو باهاتون کم می‌کنه اگر کسی ازتون متنفره اگر کسی ازتون دور میشه اگر زندگی اونطور که میخواستین پیش نمیره هیچی جز پذیرش و گذشتن نشون نمی‌ده...چقدر بالغ هستید 🌻یه عدد نومزد دارم که تمام منه:)💚 جان من است او 🤭درخواست دوستی به هیچ عنوان ندید و قبول نمیکنم باتچکر 💙

ن باید بری پیش متخصص اگه جوش زیاد داری عزیزم خونوادتو راضی کن

کلا حرف حرف خودشونه با حرف من درست نمیشه میگن دست و بالمون خالیه صبر کن بعد از اون ور برا فقرا پول میدن

باشد که روزگار بچرخد به کام دل❄️باشد که غم خجل شود از صبر قلب ما 🌊 و یک روزی کودکی خود را بغل می کنم 🫂و بهش می گم همه چی درست میشه دلبندم صبر کن ...🫶🏻

قرص آزیترومایسن و پماد آداپالن بخر استفاده کن

یکی باید برا من بخره تا من استفاده کنم آخه

باشد که روزگار بچرخد به کام دل❄️باشد که غم خجل شود از صبر قلب ما 🌊 و یک روزی کودکی خود را بغل می کنم 🫂و بهش می گم همه چی درست میشه دلبندم صبر کن ...🫶🏻

من منافذ پوستم باز شده رفتم یک جلسه میکرودرم یک جلسه اسید تراپی قراره مزوتراپی و پی ار پی هم برم انشالله

ولی پوست من فوق العاده چربه ک دکتر بهم کرم ابرسان و فوم شستشو داد ک صبح وشب استفاده کنم

حالا نمیدونم رو منافذ باز تاثیر داره یانه

من چند روز پیش میکرو کردم دکار گفت س تا جلسه بیا بعد ۶ ماه ی بار انجام بده والا حس میکنم پوستم باز شده دلم میخاد پی آر پی انجام بدم

♥️در کلاس درس خدا :اونی ک ناشکری میکنه :ردمیشه،اونی ک ناله میکنه :تجدید میشه،اونی ک صبر میکنه:قبول میشه،اونی ک شکر میکنه:شاگرد ممتاز میشه.♥️خدایا شکرت ♥️

من منافذ پوستم باز شده رفتم یک جلسه میکرودرم یک جلسه اسید تراپی قراره مزوتراپی و پی ار پی هم برم انش ...

امیدوارم دوستت بهتر بشه من پوستم خشکه

فرزند ایران و جان فدای میهن.... 🫀🫂🥀

من چند روز پیش میکرو کردم دکار گفت س تا جلسه بیا بعد ۶ ماه ی بار انجام بده والا حس میکنم پوستم باز ش ...

خب الان پوست چطوریه خوبه

فرزند ایران و جان فدای میهن.... 🫀🫂🥀

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز