2777
2789

نه توضیح نمیدم چون غیبت میشه اگه بگم🤦 تجربه زندگی تو خوابگاهمه!

هرجا هستی با هر سن و موقعیتی چه شاغل چه پول تو جیبی بگیر هر ماه اول هزینه تراپی(همون رواندرمانی)رو بذار کنار بعد به فکر لباس، میکاپ، طلا و.. باش! اون وقت 99 درصد مشکلاتی که براش تاپیک میزنی حل میشه و حداقل بعد 6 ماه خودتم باورت نمیشه کی بودی و چی شدی..

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نه توضیح نمیدم چون غیبت میشه اگه بگم🤦 تجربه زندگی تو خوابگاهمه!

بگو چی دیدی

Queen سایتم🤩😍💜🙏☺ تویی ک امضامو میخونی میشه صلوات بفرستی و دعام کنی ازدواج کنم منم بگید دعاتون میکنم ممنون🙏🙏💜🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️پیش به سوی اولین هدفم ازدواج☺☺😍😂😂🤩😘😘

بگو چی دیدی

خساست و اینا خب ممکنه همه اینجوری نباشن

هرجا هستی با هر سن و موقعیتی چه شاغل چه پول تو جیبی بگیر هر ماه اول هزینه تراپی(همون رواندرمانی)رو بذار کنار بعد به فکر لباس، میکاپ، طلا و.. باش! اون وقت 99 درصد مشکلاتی که براش تاپیک میزنی حل میشه و حداقل بعد 6 ماه خودتم باورت نمیشه کی بودی و چی شدی..

خساست و اینا خب ممکنه همه اینجوری نباشن

یعنی دخترای خوابگاهتون سبکن

Queen سایتم🤩😍💜🙏☺ تویی ک امضامو میخونی میشه صلوات بفرستی و دعام کنی ازدواج کنم منم بگید دعاتون میکنم ممنون🙏🙏💜🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️پیش به سوی اولین هدفم ازدواج☺☺😍😂😂🤩😘😘

خساست و اینا خب ممکنه همه اینجوری نباشن

سبکن؟

Queen سایتم🤩😍💜🙏☺ تویی ک امضامو میخونی میشه صلوات بفرستی و دعام کنی ازدواج کنم منم بگید دعاتون میکنم ممنون🙏🙏💜🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️پیش به سوی اولین هدفم ازدواج☺☺😍😂😂🤩😘😘

سلام خوبین؟

من خیلی گشتم تا شمارو پیدا کردم

میشه لطفا حست رو بهم بگی🩷🌱

منم میتونم برای نیت شما کارتهای تار..وت بکشم و بهت بگم کامل🤍

من به یه آقایی کشش عاطفی دارم و ایشون بشدت سلیقه منه

ولی ارتباطی بینمون نیست و اطلاعاتی زیادی درموردش ندارم و نمیتونم که حسمون متقابله با نه

راه ارتباطی هم بینمون نیست

ایشون میتونه آیدی تلگرامم رو پیدا کنه ولی اونقد از هم دوریم که دلیل منطقی برای پیوی اومدن هم وجود نداره

فقط تو چنلم روزمرگیم عضوه که تو چنلمم ناشناسم رو از بیو برداشتم و دایرکت چنلم رو هم بستم و راه ارتباطی نیست

میشه بهم بگی که احساساتمون متقابله؟ یا ایشون به من احساسی نداره و فقط منم که درگیر شدم؟

اگر احساسی داره چرا باهام ارتباط نمیگیره؟

و مشخصات ظاهری و اخلاقی از این آقا اگه میشه🩷


ببخشید طولانی شد و پیشاپیش ممنونم بابت وقتی که میذاری

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز