2777
2789
عنوان

طلاق

260 بازدید | 7 پست

دو ساله در مسیر جدایی هستم با یه بچه کوچیک

شوهرم و خانوادش خیلی بهم بدی کردن ، بی دلیل طردم کردن و ده سال از بهترین روزهای زندگیم رو سوزوندن، الان من موندم با یه طفل معصوم ۴ ساله و کلی آرزوهای نابود شده

خدا کمکم کرد و تونستم بابت مهریه یه رای خوب بگیرم و الان شش ماهه زندانه ولی اصلا نمیگفت بیا توافق کنیم و من بدجور بلاتکلیف بودم ، توی این شرایط یه ماه اخیر خیلی ترسیده و از طریق وکیلش بهم پیغام فرستاده اگه میخوای زندگی کنی برام شرط بزار اگه هم نمیخوای بیا تکلیف مهریه و نفقه بچه رو مشخص کنیم و جدا بشیم دیگه نمیتونم زندان رو تحمل کنم و ....

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه شرایط جدایی بعد از طلاق داری که جدا بشو

چون اگه خوب بود که به اینجا کشیده نمیشد و بره زندان و اذیت کنه

ولی اگه خودت شرایطش نداری و شغل نداری

بهتره جدا نشی و فقط شرط حق طلاق بگیری ازش اگه خوب نشد بعدش جدا بشی

انشالله هرچی خیر هست برات پیش بیاد

سهم ما از این زندگی، چرا عادلانه نیست؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز