2789
عنوان

پسرا

132 بازدید | 1 پست

ببینید مخ خیلی سردرگم شدم در رابطه با فهمیدن اینکه چه پسری خوبه چه پسری بده ( لطفا خانوم های بالای ۴۰ سال جوابم و بدن که تجربه دارن من خودم ۱۹ سالمه )

در رابطه با پسری که دوستش دارم هم فکت های منفی هست هم مثبت و پنجاه پنجاه هست اما همش آنلاین و مجازی و منم نمیشناسه یعنی حتی اسمم هم نمیدونه و هنوز هم مطمئن نشده من دخترم یا پسر بعد یه سال 😅خیلی عجیبه و طولانیه

ولی کلا به نظر من انسان ها هرکدوم متفاوت هستن و شرایط های متفاوتی دارن و به خیلی عوامل شناخت یه انسان بستگی داره

پس یعنی من نمیتونم این آقا رو با چنین وضعیتی بفهمم خوبه یا بده نه ؟ یه فکت کلی برای به کار بردن و تشخیص خوب و بد خیلی اشتباهه

کاملا گیج شدم 😅

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز