2777
2789
عنوان

مشورت

56 بازدید | 0 پست

من پارسال ارشد قبول شدم دانشگاه آزاد علوم تحقیقات ولی نرفتم به جاش یه غیرانتفاعی رفتم ولی انصراف دادم

میخوام با دانشگاه علوم تحقیقات صحبت کنم ببینم آیا قبولیم رزرو هست یا نه باز باید کنکور بدم؟ نمیدونم

و بحث اینه که من باید برم کار درمانی. قبل جنگ هزینه هشت جلسرو دادم ولی نرفتم و شاید بگن سوخت شده. نمیدونم به کدومشون اولویت بدم..در ضمن شاغل هم هستم و دانشگاه هم حداقل یه روز در هفتمو میگیره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز