roz_nf مدیر استارتر عضویت: 1405/01/06 تعداد پست: 26 عنوان مهاجرت 182 بازدید | 9 پست آسون ترین راه برای مهاجرت چیه؟ 1405/01/26 | 13:44 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
black_moon5 عضویت: 1404/10/07 تعداد پست: 9435 قاچاقی بری طبیعی است که آغازها زیبا باشند:زیرا منطقی نیست کسی نزدت بیاید و بگوید: سلام،من آدم پستی هستم...!
مهربون87 عضویت: 1405/01/15 تعداد پست: 870 پرنده های مهاجر....الان حتی برای تایید مدارک هم نمیشه وقت سفارت گرفت...اول از همه خواستی بری تونستی وقت سفارت بگیری 20 هیچ جلویی
نقره_ماه عضویت: 1404/12/05 تعداد پست: 826 قاچاقی بری 🤣🤣 دانشجو ارشد،مقیم لندن.26/02/28.ازاد باش ای ایران.
roz_nf مدیر استارتر عضویت: 1405/01/06 تعداد پست: 26 تحصیلی رشته اشغالی که بنده خوندم حقوق بودهپس این راه به دردم نمیخوره
نقره_ماه عضویت: 1404/12/05 تعداد پست: 826 کاش میشد منم با خودت ببری لندن😭 دفعه دیگه که اومدم تهران بیا باهم برگردیم😂 دانشجو ارشد،مقیم لندن.26/02/28.ازاد باش ای ایران.