2777
2789
عنوان

ازدواج…

83 بازدید | 0 پست

یه پسری رو پنج ساله میشناسم و دوسه ساله باهاش تو رابطم و یه بار هم باهاش کات کردم و دوباره بهش برگشتم چون بعدش با هر پسری آشنا شدم اینقد روانی و لاشی بودن و اینقد اذیتم کردن که حالم از تموم مردا بهم خورد و همشون دنبال سواستفاده بودن و کلا خیلی وضعیتشون داغون بود

این دوست پسرم از لحاظ اخلاق و رفتار پسر خیلی خوبیه و خیلی باشعوره و واقعا خیلی دوستم داره و فقط مشکلی که هست اینه که از لحاظ ظاهری زیاد به دلم نمیشینه خیلی به چشمم معمولیه و معیارهای ظاهری که همیشه دلم میخواست پارتنرم داشته باشه رو نداره تنها خوبی که داره اینه که قد بلنده و تمام کسایی که از لحاظ ظاهری واقعا تایپم بودن لاشی یا روانی از آب درمیومدن و شدیدا پشیمونم میکردن برای همین چشمام ترسیده و از طرفی دوست پسرم تحصیلات داره و پسر کاری ایه و پرستاره و یه حقوق در حد بیست تومن و یه ماشین داره و خانوادش هم وضعشون معمولیه و خودش هم میگه من تا پنج سال دیگه که سی سالم بشه میخوام بیام خواستگاریش و الان شرایط ندارم

شما جای من بودین چیکار میکردین؟از طرفی خیلی دوسم داره و باهاش حالم خوبه و از طرفی حالم از تمام مردا بهم خورده اینقد که پسر خوب کم دیدم ولی همش برام اینجوریه که به کم راضی شدم انگار...

ولی میترسم باز از دستش بدم و دلش رو بشکونم و باز مثل اوندفعه فقط آدمای لاشی و کثافت فقط سمتم بیان من واقعا پسر خوب خیلی خیلی کم میبینم

اوندفعه که دلش رو شکوندم و باهاش کات کردم بدجور کارما پس دادم و هرکی سر راهم اومد خیلی اذیتم کرد واسه همین الان چشمم ترسیده شما جای من بودین چیکار میکردین؟!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش