2777
2789
عنوان

جلوگیری

140 بازدید | 5 پست

دوستان کیا از قرص ال دی برای جلوگیری از بارداری استفاده کردن ؟

لکه بینی توماه اول استفاده طبیعیه؟ تا کی ادامه داره؟

خداے من همان خداے حیوانات است 👈پس ڪمے مهربان تر👉حامے حیوانات💖نگـــران محیــط زیست

اره طبیعیه

اگر مستضعفی دیدی ، ولی از نان امروزت ، به او چیزی نبخشیدی ، به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻 اگرچادر به سرداری ، ولی از زیرآن چادر ، به یک دیوانه خندیدی ؛ به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻 اگر هرساله در حجی ، ولی از حال همنوعت ، سوالی نپرسیدی، به انسان بودنت شک کن .🫵🏻 اگر مرگ کسی دیدی ، زجای خود نجنبیدی ، به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تا چند وقت ادامه داره ؟

نميدونم عزيزم بستگي به بدن خودت داره ولي اين قرص هورمونارو ميريزه بهم چندروزي طول ميكشه

خدای بزرگم یه بار دیگه بهم لطف کن 🥲دخترمو بهم برگردون 🤲🏻

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز