001marya مدیر استارتر عضویت: 1403/12/04 تعداد پست: 54 عنوان بزرگ پا 275 بازدید | 5 پست خانمای بزرگ پا لطفا راهنمایی کنین کفش از کجا میخرینجایی سایز بزرگ پیدا نمیکنم سایز پاتون چنده و از کجا میخرین 1404/12/07 | 17:33 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
narges1402 عضویت: 1402/06/25 تعداد پست: 9979 اگر تهرانی که باغ سپهسالار هست شکر خدا که در پناه حسینم که عالم از این خوبتر پناهی ندارد❤️❤️❤️❤️❤️❤️
001marya مدیر استارتر عضویت: 1403/12/04 تعداد پست: 54 اگر تهرانی که باغ سپهسالار هست سایز پاتون چنده ؟
narges1402 عضویت: 1402/06/25 تعداد پست: 9979 سایز پاتون چنده ؟ خودم ۳۸ هستم اما خالم ۴۳ بود براش کفش گرفتیم شکر خدا که در پناه حسینم که عالم از این خوبتر پناهی ندارد❤️❤️❤️❤️❤️❤️
001marya مدیر استارتر عضویت: 1403/12/04 تعداد پست: 54 خودم ۳۸ هستم اما خالم ۴۳ بود براش کفش گرفتیم ممنونم
کاربرباادبم عضویت: 1402/06/21 تعداد پست: 2397 من ۴۲ ،دراز نیست اما پهنه،دیر به دیر میخرم .جایی نمیرم خراب نمیشه اکثرا صندل دوست دارم