zibawei مدیر استارتر عضویت: 1401/04/07 تعداد پست: 5427 عنوان نظا می 257 بازدید | 22 پست بچه ها من از نظامی ها خوشم میادکسی اینجا با نظامی ازدواج کرده یا درارتباطه باهاشوننوپو و اینا منظورمهخواهشا نترکونید راهنمایی کنید ._. 1404/12/06 | 01:06 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
قلعه_یخی عضویت: 1404/08/27 تعداد پست: 7321 من دیگه میترسم ازشون بدم میاد چرا رفتی محمدم؟💔 زندگی خسته شدم ازت بریدم تو زندگیم یه روز خوش هم ندیدم چرا راحتم نمیکنی😔
zibawei مدیر استارتر عضویت: 1401/04/07 تعداد پست: 5427 من دیگه میترسم ازشون بدم میاد نظامی خوبم داریم دیگ ._.
zibawei مدیر استارتر عضویت: 1401/04/07 تعداد پست: 5427 کسی که همو دوس داشتیم نوپو بود اونام یه آدم مث بقیه خوشبحالت چجور اشنا شدین ._.
شوووکوولات عضویت: 1402/10/14 تعداد پست: 2575 خوشبحالت چجور اشنا شدین از بچگی همو دوس داشتیم هم محله ای پدربزرگم اینا بود و فامیل دور
zibawei مدیر استارتر عضویت: 1401/04/07 تعداد پست: 5427 از بچگی همو دوس داشتیم هم محله ای پدربزرگم اینا بود و فامیل دور بهم رسیدید عزیزم؟با حجابی؟منظورم اینه که چیا براشونمهمه ._.
شوووکوولات عضویت: 1402/10/14 تعداد پست: 2575 بهم رسیدید عزیزم نه عزیزمجدا شدیم و اونم زندگیش نابود شد
قلعه_یخی عضویت: 1404/08/27 تعداد پست: 7321 نظامی خوبم داریم دیگ اوهوم چرا رفتی محمدم؟💔 زندگی خسته شدم ازت بریدم تو زندگیم یه روز خوش هم ندیدم چرا راحتم نمیکنی😔
zibawei مدیر استارتر عضویت: 1401/04/07 تعداد پست: 5427 نه عزیزمجدا شدیم و اونم زندگیش نابود شد چه حیف 😢 ._.
نارسیس9093 عضویت: 1400/07/30 تعداد پست: 3271 نظامی خوبم داریم دیگ اکثرا نظامی ها خوبن خیلی هم برامون قابل احترام هستند.
zibawei مدیر استارتر عضویت: 1401/04/07 تعداد پست: 5427 اکثرا نظامی ها خوبن خیلی هم برامون قابل احترام هستند. شما باهاشون درارتباطی ._.