baran0000011 مدیر استارتر عضویت: 1402/05/23 تعداد پست: 44 عنوان دختر 73 بازدید | 1 پست فردا ظاهرا روز جهانی دختر با دوستام گفتیم بریم عکس با کیک بگیریم استوری کنیم ولی بنظرتون زشت نیس؟چون جهانیه فکر نکنم کسی بگيره 1404/12/04 | 17:22 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
hhvdgjjgfdff عضویت: 1404/01/04 تعداد پست: 10566 نه دلخوشی که زشت نیست ولی استوری اینستاگرام زشته که چی. مثلاً مشترک مورد نظر از دسترس خارج شد.