2789
عنوان

برگام🌵

83 بازدید | 3 پست

امروز تو باشگاه یکی از دخترای قدیمی رو دیدم فک کنم یه سالی ندیده بودمش( این دختر خانوم قبلا خیلی قشنگ بود پوستش سفید و یه صورت خوشگل و نازی داشت )😑بخدا وقتی دیدمش یه لحظه ترسیدم هزار جور عمل کرده بود وخیلی زشت شده بودم ژل چونش بقدری زیاد بود که حس میکردم هرلحظه قرار بترکه البته قبلا هم نچرال نبود و دماغش عمل بود اما صورتش ناز و قشنگ بود اما الان شبیه جادوگرها شده بود 🥲🥲تو رو خدا با صورت های خوشگلتون اینکارو نکنید من نمیگم عمل زیبایی بده نه اتفاقا برای بعضیا خیلی خوبه اما وقتی صورتتون قشنگه صرفا بخاطر اینکه همه عمل میکنن شما هم اینکارو نکنید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دختر خاله منم بینی رو عمل کرده خیلیا نیاز دارن ولی این واقعا نیاز نداشت عمل کرده همه میگن قبلا قشنگتر بود

لبارو هم بیش از حد ژل زده اردکی شده کلا مصنوعی

اون چهره قبلیش انقد خوشگلتر بود


تورا دوست دارم بدون آن که علتش را بدانم محبتی که علت داشته باشد یا احترام است یا ریا ...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز