2777
2789
عنوان

نذر حاجت

66 بازدید | 10 پست

نذری ذکری دعایی چیزی بلدید که حاجت بده بخدا دعاتون میکنم خیلی گرفتارم

 ֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶָָָָָָָָָָ֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢از یه سنی به بعد دیگه نه ظاهر مهمه،نه استوری‌ها و برنامه‌ها. اون موقع فقط آرامش، پیشرفت، و داشتن یه همراه امن و مطمئن اهمیت داره.کسی که کنارش لبخند بزنی و با خیال راحت زندگی کنی. 

چله حشر و یس

گرفتم نشد🙂 میشه دعام کنی خیر ببینی الهی

 ֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶָָָָָָָָָָ֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢از یه سنی به بعد دیگه نه ظاهر مهمه،نه استوری‌ها و برنامه‌ها. اون موقع فقط آرامش، پیشرفت، و داشتن یه همراه امن و مطمئن اهمیت داره.کسی که کنارش لبخند بزنی و با خیال راحت زندگی کنی. 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

زیارت عاشورا و یس

چله یا همینجوری ؟

 ֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶָָָָָָָָָָ֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢از یه سنی به بعد دیگه نه ظاهر مهمه،نه استوری‌ها و برنامه‌ها. اون موقع فقط آرامش، پیشرفت، و داشتن یه همراه امن و مطمئن اهمیت داره.کسی که کنارش لبخند بزنی و با خیال راحت زندگی کنی. 

عزیزم من نذر نمک کردم ۵ عدد به نیت پنج تن امشب نذر کردم فردا حاجتم داد کسی که ۸ ماهه تمام دروغ گفت بهم یه دفعه بعد نذرم اومد اعتراف کرد شبی که نذر کردم نماز صبح بیدار شدم روی بادصبای گوشیم که اذان میگفت یه عکس اومده بود خدایا نذر من کوچک اما وسعتش به اندازه اسمان تو

درواقع روی همه گوشیا میاد و هفتگی عوض میشع متن ولی من هیچوقت اون متن هاش نمیخوندم به چشمم نمی اومد


عزیزم من نذر نمک کردم ۵ عدد به نیت پنج تن امشب نذر کردم فردا حاجتم داد کسی که ۸ ماهه تمام دروغ گفت ...

اونم انجام دادم نمیدونم چرا نمیشه

 ֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶָָָָָָָָָָ֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢از یه سنی به بعد دیگه نه ظاهر مهمه،نه استوری‌ها و برنامه‌ها. اون موقع فقط آرامش، پیشرفت، و داشتن یه همراه امن و مطمئن اهمیت داره.کسی که کنارش لبخند بزنی و با خیال راحت زندگی کنی. 

خوب لابد به صلاح نیست بسپار دست خدا خودش بهترین انجام میده

حاجت خاصی نیست حل شدن ی مشکله

 ֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶָָָָָָָָָָ֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢از یه سنی به بعد دیگه نه ظاهر مهمه،نه استوری‌ها و برنامه‌ها. اون موقع فقط آرامش، پیشرفت، و داشتن یه همراه امن و مطمئن اهمیت داره.کسی که کنارش لبخند بزنی و با خیال راحت زندگی کنی. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

شکیرا

mandana111 | 14 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز